سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیدسته‌بندی نشدهگزارشمجله زنانمطالب جالب

چیز هایی که درباره ملانیا ترامپ نمی دانستید!

اختصاصی نسیم ورد ؛

برای کسی که با دو قطبی ترین مرد سال ازدواج کرده است، ملانیا ترامپ به خوبی خود را از دست شایعات احتمالی و حمله های گفتاری نجات داده است. در اینجا به برخی از خصوصیات ملانیا ترامپ میپردازیم:

AApqq6a

در سال 1970 در کشور یوگسلاوی به دنیا آمد. او هنگامی که 5 سال داشت اولین کت والک خود را به نمایش گذاشت، او به کمک مادرش(Amalija Ulčnik) که برای یک کارخانه الگو های لباس طراحی میکرد، در حرفه ی فشن شروع به کار کرد . در عکس زیر ملانیا را مشاهده میکنید که یکی از الگو های این شرکت را به نمایش گذاشته است (دوم از سمت راست).

AApqH8T

بعد از صرف کردن یک سال بر روی معماری در دانشگاه محلی، او تمام تمرکز خود را بر روی فشن گذاشت و در آن حرفه شروع به کار کرد و به شهرهای میلان و پاریس رفت و توانست اسم و رسمی برای خود به راه انداخت و بعد از چند سال یک دوست (همچنین یکی از دوستان دونالد ترامپ) او را به نیو یورک آورد. او همچنین در مجله هایی از جمله Vanity Fair, Vogue , Sports Illustrated ظاهر شد و کار های خود را در آنها به نمایش گذاشت.

این زوج در طی مدت 6 ماه دوباره آشتی کرده و دوباره در سال 2004 با هم نامزد کردند. در عروسی آنها ستارگانی از جمله: Katie Couric, Heidi Klum, Shaq, Barbara Walters, Simon Cowell, Billy Joel و خانواده ی کلینتون حضور داشتند. لباسی که برای عروسی او طراحی شد 200 هزار دلار قیمت داشت و طبقخی گفته ی خیاطان او، 1000 ساعت صرف درست کردن آن شده بود.

AApqxAI-1

او به عنوان سفیر حسن نیت برای صلیب سرخ امریکا خدمت هایی کرده است و همچنین کار های داوطلبانه ای در سازمان Police Athlete League انجام داده است.

AApquY8

با وجود داشتن استایلی فریبنده در زندگی، ملانیا ترامپ به گفته خودش در مجله ی harper’s bazaar 2016 پسرش را خودش بزرگ کرده و هیچ پرستاری برای بزرگ کردن او نگرفته است، او فقط یک اشپز و یک دستیار دارد.

AApqxAP

وقتی که شبکه ی ABC از او سوال پرسید که ایا به فکر بچه های بیشتری هستید؟ او جواب داد:  من فعلا با دو پسری که دارم بسیار خوش حال هستم و درحال گذراندن وقت با آنها هستم.

AApqxAS

ملانیا در کنار اصلیت یوگسلاویی که دارد، به زبان های فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، المانی و همچنین کمی صربستانی تسلط دارد.

به گفته ی خودش او ایتالیایی را برای بازدید از یک بیمارستان در روم یاد گرفته است که در همین تابستان به آنجا خواهد رفت.

AApqxAU

به گفته ی سخنگوی ملانیا او به تازگی در حال تقویت اعتقاد خود در مذهب کاتولیک میباشد و تازگی یک بچه هم به دلیل عضویت در اتحاد کمونیست های اسلونی، غسل تعمید داده است.

AApqsvy

هر سنت، با یک نامه از سوی شوهر و افردا با نفوذ و قدرتمند اغاز میشود و همه ی زن های سابق رئسای جمهور هم دور هم جمع میشوند مانند: میشل اوباما، لارا بوش، و هیلاری کلینتون و ….

AApqCB8

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا