سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال مرزهای سرنوشت کسانی را که نمی توانند از قالب خود خارج شوند و از زندگی لذت ببرند جذب خواهد کرد

سرکان چای اوغلو پس از یک وقفه یک فصلی با یک پروژه سریال به تلویزیون بازخواهد گشت. آیچا آیشین توران همبازی سرکان چای‌اوغلودر سریال Kader Bağları (مرزهای سرنوشت) خواهد بود که از آن به عنوان یکی از پروژه های جاه طلبانه در فصل 2023-2024 یاد می شود. هارمونی و انرژی این دو بازیگر جوان یکی از کنجکاوترین موضوعات در شبکه های اجتماعی است.

همچنین بازیگران مهمی مانند نازلی بولوم, مهمت آیکاچ ، آرزو غمزه کیلینچ و زینب کوسه در سریال جدید مرزهای سرنوشت حضور دارند. سرکان چای اوغلو که تعطیلات خوبی را سپری کرد و در سال 2023 با پروژه های دیجیتالی منتشر شده Aaahh Belinda و Oregon مورد توجه قرار گرفت، اکنون برای پروژه سریال تلویزیونی جدیدش سر صحنه فیلمبرداری است.

این بازیگر که در فصل تابستان فرصت استراحت و گذراندن تعطیلات را پیدا کرده بود، توضیح داد که به او خوش گذشته است. آکور با بیان اینکه تعطیلات به پایان رسیده است، توضیح داد که خودش را برای پروژه جدید  آماده می کند.

سرکان چای اوغلو درباره این سریال جدید  گفت: موضوع اصلی سریال قدرت عشق است. ملاقات کرم و سودا در یک لحظه عادی، سپس به مراحل دیگر تکامل می یابد. آنها دوباره با هم ملاقات می کنند و با هم به سفر می روند. شخصیت من کرم پسر یک خانواده بسیار اصیل، ثروتمند و اشرافی است. در محدوده خاصی باقی مانده است، قوانین در خانواده بسیار مهم است. او با سودا احساسات متفاوتی را تجربه می کند و طعم احساسات خود را می چشد.

این بازیگر با یادآوری اینکه تصویربرداری این سریال آغاز شده است، توضیح داد که روند بسیار زیبا و لذت بخشی داشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا