سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

«احمد کورال» و «چاغلا گیزم چلیک» آشتی کردند…

احمد کورال که عاشق چاغلا گیزم چلیک بود در ماه مارس گذشته با اعلام جدایی از دوست دخترش در حساب کاربری خود، باعث تعجب همه شد. حالا اتفاق جدیدی بین این زوج رخ داده و می‌خواهند به رابطه خود فرصتی دوباره بدهند.

احمد کورال، که در تولیداتی مانند «Çalgı Çengi»، «İşler Güçler»، «Kardeş Payı’ gibi yapımlarda» شرکت کرده است، در مورد پایان رابطه خود با چلیک که همزمان با  اتفاقات زلزله ترکیه بود، این متن را به اشتراک گذاشت:

سلام به همه. ما به عنوان یک کشور روزهای سختی را پشت سر می گذاریم. پس از یک فاجعه بزرگ، دستور کار اصلی ما باید این باشد که زخم هایمان را التیام ببخشیم. ما نمی توانیم برنامه مهمتری از این داشته باشیم. تصمیم گرفتیم بیانیه ای مشترک بدهیم تا در این شرایط حساس، کشورمان را بی جهت اشغال نکنیم. ما تصمیم گرفتیم رابطه خود را که چهار سال با عشق ادامه داشت، دوستانه و محترمانه پایان دهیم. ما معتقدیم که همه با احترام، حساسیت و درک به این تصمیم مشترک، و روند پس از آن برخورد خواهند کرد.

 

در مقابل چاغلا گیزم چلیک هم عکس دست در دست خود با احمد کورال را با پیام «آرزوی بهترینها» به اشتراک گذاشت.

حالا خبرهای خوبی از این بازیگر معروف به گوش می رسد. چاغلا گیزم چلیک و احمد کورال که به رابطه خود فرصتی دوباره دادند، آشتی کردند.
احمد کورال با به اشتراک گذاشتن عکسی از خودش در قایق به همراه دوست دخترش در اکانت اینستاگرامش این مژده را داد که آنها به رابطه خود ادامه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا