سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Ömer خوب شروع شد اما به نظر می رسد خیلی بهتر ادامه پیدا کند!

رتبه بندی قسمت اول سریال Ömer  که عصر دوشنبه از  شو تی وی با مخاطبان ملاقات کرد، بالاتر از میانگین بود. این محصول که از سریال Shitsel اقتباس شده بود و مخاطبان زیادی را در نتفلیکس تحت تاثیر قرار داد، نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد.

سریال اومر که صلاح‌الدین پاشالی یکی از مهمترین نقش‌های حرفه‌ای خود را در آن بازی می‌کند، محصولیه که مروه دیزدار را به پرده سینما بازگردانده و نام‌های باتجربه‌ای مانند باریش فالای و گوکچه بهادیر نقش‌های اصلی را بر عهده می‌گیرند.

اولین قسمت از این مجموعه در همه گروه‌های مخاطب رتبه‌های بالاتر از حد متوسط را دریافت کرد و باعث شد تا عصر دوشنبه در رقابت سخت رتبه‌بندی به عنوان پرتو امیدی بدرخشد.

اگر این رتبه ها در قسمت اول سریال Ömer آمده باشد، از هفته آینده می تواند رتبه های بسیار بالاتری کسب کرد. موفقیت اپیزود اول اومر در مواجهه با سریال های تلویزیونی تاثیرگذاری مانند آلپارسلان، یاساک الما (سیب ممنوعه)، Bir Küçük Gün Işığı (یک آفتاب کوچک) با این رتبه بندی ها مشهود است.

انتظار زیادی وجود داشت که این سریال با قسمت دوم که دوشنبه ۲۶ دی ماه پخش می شود، انفجار بزرگی را رقم بزند.

سریال اومر درباره جوانیه که پدرش امام جماعت مسجده و با ارزش های مذهبی بزرگ شده است، عاشق زنی از خودش بزرگتر  به نام گامزه می شود که بیوه هست و یک بچه هم دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا