سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کارگردان فیلم Forrest Gump و پروژه جدید The Witches

Robert Zemeckis کارگردان فیلمهای  (Back to the Future، Flight، Forrest Gump) در حال مذاکره با کمپانی Warner Bros. برای کارگردانی فیلم The Witches است. این فیلم اقتباسی از رمانی نوشته Roald Dahl با همین عنوان خواهد بود.

MrFoxmagazine-Roald-Dahl-The-Witches
Zemeckis فیلم نامه کار را نیز خواهد نوشت و ضمنا تهیه کنندگی کار را در کنار Jack Rapke که قبل از این در چند پروژه مشترک نیز باهم همکاری داشته اند انجام خواهد داد. باید به لیست بلند تهیه کنندگان کسانی مانند Alfonso Cuaron (The Revenant, Gravity) و Guillermo del Toro (The Shape of Water، Pan’s Labyrinth) را هم اضافه کرد. Zemeckis که برنده جایزه اسکار هم هست در حال کار بر روی فیلم بعدی خود به نام Welcome to Marwen است که در آن ستاره سینما Steve Carell به ایفای نقش پرداخته است.
داستان فیلم براساس رمانی به نوشته Dahl در سال ۱۹۸۳ است که درباره یک جوان نترس و مادربزرگ نروژی او است که در کنارهم در حال جنگ با ساحره های انگلیس هستند. این فیلم درباره ساحره هایی که بر روی دسته جارو حرکت می کنند یا لباس های بلند و کلاه های تیره می پوشند نیست، بلکه درباره ساحره هایی واقعی است. آنها بسیار پست و نفرت انگیز و حیله گر هستند و خود را به شکل زنانی زیبا و یا زنانی معمولی در می آورند. خب، اگر شما با یکی از آن ساحره ها روبه رو شوید چکار می کنید؟ اگر جوابش را نمی دانید به زودی خواهید فهمید، چرا که یک ساحره از هیچ چیزی به اندازه یک بچه نفرت و واهمه ندارد.
رمان The Witches پیش از این هم در سال ۱۹۹۰ در فیلمی به کارگردانی Nicolas Roeg و با بازی ستارگانی چون Anjelica Huston، Jasen Fisher، Mai Zetterling و Rowan Atkinson مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا