سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم خشن و خونین و ترسناک Suspiria ریت بزرگ سال R را دریافت کرد

Dakota Johnson stars in SUSPIRIA  Photo: Sandro Kopp/Amazon Studios
باور کردنی نیست که بعد از سال پرباری که در زمینه فیلم های ترسناک داشتیم هنوز فیلم های هیجان انگیزی مانند Suspiria  در راه هستند. هنگامی که Amazon  اولین تیزر فیلم را در CinemaCon منتشر کرد اظهارنظرLuca Guadagnino درباره فیلم واکنش های زیادی را در پی داشت و فیلم به طور رسمی در رنک R رده بندی شد.

Suspiria به خاطر محتوای آزار دهنده از جمله خشونت مذهبی، تصاویر خون‌آلود و برخی صحنه ها و جملات نامناسب، از طرف MPAA  رنک R را دریافت کرد. خشونت مذهبی؟ تصاویر خون‌آلود؟ جملات نامناسب؟

فیلم با بازی Dakota Johnson  درباره یک رقصنده آمریکایی است که به یک شرکت بسیار معروف رقص ملحق می شود و با نوعی جادوی تاریک روبه رو می شود. گزارشگر لس آنجلس تایمز Amy Kaufman  بعد از دیدن تیزر فیلم این گونه توضیح  داده که:

من بعد از دیدن صحنه ای که در آن Dakota Johnson  بدن زنی را که در حال رقص بود کنترل می کند، بسیار رنجیده خاطر شدم. بدن زن از وسط ترک خورده و از هم جدا می شود و خون از آن جاری می شود… خون زیاد.

پس شاید به همین خاطر فیلم باید جزو رنک R رده بندی شود.

Guadagnino  برای برگرداندن این تصویر کابوس وار به زندگی، با فیلمساز فیلم Call Me by Your Name یعنیSayombhu Mukdeeprom  و فیلمنامه نویس فیلم A Bigger Splash  یعنی David Kajganich  دوباره همکاری کرده است. این فیلم از طرف خواننده گروه موسیقی Radiohead  یعنی Thom Yorke امتیاز عالی گرفته است. ستارگانی مانند Tilda Swinton، Chloe Grace Moretz، Mia Goth، Lutz Ebersdorf و Jessica Harper در فیلم ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان آمده:

زمانی که تاریکی بر یک شرکت نامدار رقص سایه می افکند، مدیر هنری شرکت (با بازی Swinton)، یک جوان آمریکایی تازه ملحق شده به شرکت (با بازی Johnson) و یک روانشناس افسرده (با بازی Ebersdorf) در این کابوس خون‌آلود گرفتار می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا