سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ونسا مورگن اسم بچه اش با مایکل کوپچ را توصیف میکند.

ونسا مورگن بازیگر گفت او و مایکل کوپچ که کمتر از یک سال بود که ازدواج کرده بودند  و سال پیش از هم جدا شدند – اوقاتشان را در خانه با پسرشان ریور می گذرانند.

ونسا ستاره “Riverdale” این هفته اسم فرزندشان را در اینستاگرام فاش کرد و نوشت: “پدر و مادر شدن بهترین هدیه در کل جهان است.”

او در کپشن اینستاگرامش نوشت: “در تاریخ 29 ژانویه ، پسر زیبای من و مایکل بنام ریور به دنیا آمد.” “کلمات نمی توانند این نوع عشق را توصیف کنند. ما از وقت گذرانی در خانه با او لذت می بریم.”

او انتخاب این نام را در استوری اینستاگرامش توضیح داد و نوشت: “در اوایل بارداری من هر روز کنار رودخانه قدم می زدم ، آنقدر به من آرامش می داد که می دانستم این نام زیبا برای روح او است. علاوه بر آن مایکل و من اسم طبیعت می خواستیم انتخاب کنیم. “

مایکل بازیکن تیم بیس بال، پارچ وایت ساکس ، 24 ساله ، در ژوئن سال 2020 تقاضای طلاق از مورگن ، 28 ساله – یک ماه قبل از اینکه ونسا بارداریش را به جهانیان اعلام کند ، داد. این زوج فقط چند ماه قبل در ژانویه سال 2020 ازدواج کرده بودند.

وضعیت رابطه آنها اکنون مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا