سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از سریال Kardeşlerim ( خواهر برادرهام)، سریال تلویزیونی جدید خالد اوزگور ساری اعلام شد!

خالد اوزگور ساری که با شخصیت سلیمان  در سریال پدیده TRT1 Diriliş Ertuğrul دیده شد، پس از ترک سریال Kardeşlerim  موانع را در مسیر حرفه ایش از بین برد.

این بازیگر جوان برای فیلم Özel Ders (درس خصوصی) با OGM Pictures و Organic Film قرارداد امضا کرده که قرار است از پلتفرم دیجیتال نتفلیکس پخش شود. فیلمبرداری این فیلم با بازی خالد اوزگور ساری و  بنسو سورال در ماه مارس آغاز شد.

این بازیگر موفق که پروژه‌های تلویزیونی را هم ارزیابی می‌کرد، برای سریالی که از تابستان پخش آن آغاز می‌شود، با «“No9 Production”» به توافق رسید. شاهین آلتوگ نویسندگی و کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت که هنوز نامش مشخص نشده است.  سینم اونسال که با Mucize Doktor (دکتر معجزه گر) در نقش اصلی گام مهمی در حرفه اش برداشته است، خالد اوزگور ساری را در این سریال همراهی می کند که در ماه ژوئن از فاکس تی وی پخش خواهد شد.

سینم اونسال به شخصیت «ناز» و خالد اوزگور ساری به «پامیر» در این سریال جان می بخشد که داستان تاثیرگذار دو پلیس مخفی را روی پرده خواهد برد.

در نهایت، رفتن ناگهانی خالد اوزگور ساری که به شخصیت Kadir Eren در سریال خواهر برادرهام جان بخشید، اتفاق بزرگی بود. این جدایی که مخاطبان سریال هرگز انتظارش را نداشتند تا مدت ها مورد بحث در شبکه های اجتماعی بود. مدت هاست که طرفداران این بازیگر منتظر خبر سریال جدید او روی پرده سینما هستند. بالاخره خبر خوب رسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا