سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیمطالب جالب

ماجرای تجاوز به “آن ماری سلامه” بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز

آن ماری سلامه متولد سال ۱۹۹۰ میلادی در روستای فاریا در کشور لبنان است. او در مدرسه مهران منصور تحصیل کرده و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. او مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی دارد و کارش را با بازی در سریال های تلویزیونی آغاز کرد.

4cf871a77ca676af9b40fd2e266a6532df383b6e45f78ba51a8206ba8c09c7de

خبری که در سال ۲۰۱۷ در رسانه های عربی در مورد آن ماری سلامه بسیار بازتاب داشت، ماجرای تجاوز به او بود. آن ماری خود در رسانه ها مصاحبه کرد و ماجرا را شرح داد. او گفت سرایدار سوریه ای خانه ای که در آن اقامت داشت با کلید وارد خانه اش شد.

anne-marie-salameh

آن ماری اینگونه ماجرا را تعریف کرد : از خواب بیدار شدم و با دیدن او در اتاقم وحشت زده شدم. با تمام قدرت فریاد کشیدم و امیدوار بودم که همسایه ها برای نجاتم بیایند. نگهبان ساختمان که سوریه ای بود با حمله به من سعی کرد لباس هایم را از تنم دربیاورد. من مقاومت کردم و او را هل دادم. او عذرخواهی کرد و از من خواست که او را ببخشم. من که آدرنالین زیادی ترشح کرده بودم با حرف او کمی آرام شدم اما در همین لحظه او دوباره به من حمله ور شد. با مقاومت من او بالاخره تصمیم به فرار گرفت.

photo

این بازیگر جهان عرب که با شوک و درد زیاد جسمانی روبرو شده بود تصمیم گرفت در برابر این ماجرا سکوت نکند تا این امر درس عبرتی برای متجاوزان شود و خانواده ها نیز یاد بگیرند در برابر جرم سکوت نکنند.

annnmarie

او با پلیس همکاری کرد و پلیس توانست مرد نگهبان را که فراری شده بود دستگیر کند. او اظهار پشیمانی کرد و به زندان افتاد. پس از آنکه جزئیات این حادثه وحشتناک به طور گسترده توسط سلامه منتشر شد، هزاران کاربر به این داستان واکنش نشان دادند و حرکت او را شجاعانه خواندند. او جامعه را به ایستادگی در برابر مجرمان و انتشار اینگونه خبرها دعوت کرد و جامعه لبنان ایستادگی او را تحسین نمود.

download

او به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد و همچنین با سینمای خارج از کشور از جمله سینمای ژاپن، مصر و سوریه همکاری کرده است. وی اکنون نیز با عوامل سریال حوالی پاییز با تلویزیون ایران همکاری کرده که به زودی شاهد پخش آن خواهیم بود. او پیش از این هم در سال ۱۳۹۳ در فیلم آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی ایفای نقش کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا