سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

داستان واقعی زندگی دمت اوزدمیر می تواند موضوع یک سریال تلویزیونی باشد! اخبار سری

دمت اوزدمیر بازیگر معروف در برنامه تلویزیونی که حضور داشت، اظهارات قابل توجهی درباره خودش کرد.

دمت اوزدمیر که گفته بود می‌خواهد در دانشگاه تحصیل کند اما نمی‌توانست این کار را انجام دهد زیرا باید از خانواده‌اش مراقبت کند، گفت: «اما من دوست داشتم در دانشگاه درس بخوانم و مدرک کارشناسی ارشد بگیرم.»

این بازیگر با بیان اینکه از دوران دبیرستان مجبور به کار و مراقبت از خانواده اش بوده و زندگی را زود شروع کرده است، دلیل این وضعیت را جدایی مادر و پدرش عنوان کرد.

در اینجا جزئیات مهمی از داستان زندگی  دمت اوزدمیر  وجود دارد که می تواند موضوع یک فیلم باشد:

«من در خانواده ای هستم که دو نفر متفاوت عاشق یکدیگر شدند، ازدواج کردند و صاحب فرزند شدند. مادرم در برلین و پدرم در تاوشانجیل، ازمیت زندگی می‌کردند. آنها در تعطیلات با هم آشنا شدند، عاشق شدند و ازدواج کردند. مادرم به شهر کوچکی در ازمیت نقل مکان کرد. مادرم روز به روز با واقعیت هایی روبرو می شد. ما به دنیا آمدیم. هر دوی آنها همیشه داستان های ناتمامی داشتند. بهترین کار اینه که جدا شوند و آزاد شوند.

بعد از طلاق پدر و مادرم، دیگر با پدرم ملاقات نکردم.  فاصله زیادی وجود داشت،  من با مادرم بودم. از دست او کمی عصبانی بودم و هر چه زودتر شروع به کار کردم.»

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا