سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

میدو، دختر پل واکر، درحالی که لغو حق قانونی سقط جنین را محکوم می کند, تجربه سقط جنینش را به اشتراک می‌گذارد.

پس از اینکه دادگاه عالی آمریکا روز جمعه Roe v. Wade ( حق قانونی سقط جنین ) را لغو کرد، میدو واکر درباره تجربه سقط جنینش صحبت کرد.

دختر 23 ساله پل واکر بازیگر فقید فاش کرد که در زمان شروع همه‌گیری کووید-19 در سال 2020 سقط جنین داشته و آن را یک “تجربه بسیار خصوصی و شخصی” – “همانطور که باید باشد” خواند. او در پستی در اینستاگرام که شنبه به اشتراک گذاشته شد، تصمیم دادگاه عالی را محکوم کرد.

واکر می‌نویسد: «امروز نشان‌دهنده یک شکست بزرگ در تاریخه – یک بی‌عدالتی بزرگ در حق زنان در سراسر ایالات متحده. زنان بی‌شماری هستند که در تصمیم‌گیری برای سقط جنین تلاش کرده‌اند. من هم با این انتخاب مبارزه کرده‌ام، اما در سال 2020، زمانی که جهان بخاطر همه‌گیری کرونا در حال فروپاشی بود، به دنبال سقط جنین رفتم.

واکر ادامه داد: “من خیلی خوش شانس بودم که دکتر خوبی داشتم که از من در طول این روند حمایت کرد – با کمک آنها، می توانم فرد شاد و سالمی باشم که امروز هستم. حالا با دانستن اینکه  زنان فرصتی برای انتخاب و اولویت قرار دادن بدنشان ندارند کاملاً دلخراش است.”

واکر اضافه کرد: «در دنیایی که دائماً زنان به حاشیه رانده می‌شوند، این به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تجاوز به آنهاست. ممنوعیت سقط جنین مانع از سقط جنین نمی شود، بلکه از سقط جنین ایمن جلوگیری می کند».

در هالیوود، ستارگانی مانند شاندا رایمز، ویولا دیویس، پاتریشیا آرکت و بت میدلر علیه این حکم صحبت کرده‌اند.

مانند واکر، دیگران – از جمله اوما تورمن، شارون استون، و بیزی فیلیپس هم برای محکوم کردن قوانین سقط جنین, تجربیات سقط جنین خود را در گذشته به اشتراک گذاشته اند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا