سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی آیلیش دو آهنگ غافلگیرکننده منتشر کرد و می‌خواهد آلبومی را در سال آینده منتشر کند

بیلی آیلیش به طور رسمی دو آهنگ غافلگیرکننده را در روز پنجشنبه منتشر کرد، آهنگی که قبلاً شنیده شده بود، “TV” که ماه گذشته به صورت زنده در تور اجرا کرد و آهنگ کاملاً جدید “The 30th”. هر دو اکنون در تمام پلتفرم‌های پخش دیجیتال در دسترس است.

آیلیش در بیانیه‌ای گفت: «من و فینیاس واقعاً می‌خواستیم هر چه زودتر اینها مال شما شوند. “پس آنها اینجا هستند!”

طرفداران اولین بار “TV” را به عنوان یک آهنگ منتشر نشده در ایستگاه منچستر در تور شادتر از همیشه آیلیش در 7 ژوئن شنیدند.  مکانی با ظرفیت 21000 نفر – – شبی که اولین آهنگ را اجرا کرد.

همچنین اولین باری بود که او آهنگی را قبل از انتشارش در چهار سال اخیر اجرا کرد، اقدامی شجاعانه که او می گوید از اجرای کواچلا هری استایلز در آوریل الهام گرفته بود.

با توجه به پخش هر دو آهنگ، آیلیش  گفت که امیدواره  آلبومی را در سال آینده تکمیل کند، اما طرفداران باید هیجان خود را کاهش دهند – “TV” و “The 30th” تنها چیزیه که او در حال حاضر دارد، و او بیشتر بر روند ساخت تمرکز دارد.  برای آهنگ‌های گیتار، آیلیش و برادرش، فینیاس، به ریشه‌های موسیقی خودشان بازگشتند، که بیشتر مبتنی بر خلاقیت خودانگیخته بود تا برنامه تولید و انتشار که توسط شرکت‌های ضبط دیکته شده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا