سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی آیلیش می گوید تماشای فیلم های پورن از 11 سالگی واقعا “مغز من را نابود کرد”

بیلی ایلیش خواننده 19 ساله هنگام صحبت در برنامه SiriusXM The Howard Stern در روز دوشنبه، 13 دسامبر، درباره تأثیر پورنوگرافی بر بدن و ذهنیت خودش صحبت کرد.

او اعتراف کرد که از 11 سالگی شروع به تماشای فیلم های پورن کرد و گفت : به عنوان یک زن , فکر می کنم پورن یک رسواییه. صادقانه بگویم من قبلا فیلمهای پورن زیاد میدیدم.

این هنرمند گفت که این تصاویر جنسی باعث می شود که او احساس کند “یکی از اون آدمها است و از طرق مختلف بر او تأثیر منفی گذاشته است. بیلی توضیح داد: «فکر می‌کنم واقعاً مغزم را نابود کرد و از اینکه در معرض این همه  فیلم پورن قرار گرفتم خیلی داغون شدم.

او گفت که چند بار اول که رابطه ای را تجربه کرده، «به چیزهایی که خوب نبودند نه نمی‌گفت»  چون  بر اساس تماشای اون فیلمها «فکر می‌کردم این چیزیه که قرار بود جذبش کنم.

بیلی به اشتراک گذاشت، “من خیلی عصبانی هستم که این فیلم های پورن خیلی خواهان دارد و از دست خودم خیلی عصبانی هستم که فکر می کنم مشکلی نیست.”

برنده گرمی که قبلاً با خواننده رپ براندون کوئنتیون “کیو” آدامز رابطه داشت، افزود: “سال گذشته فکر می‌کردم تا آخر عمرم مجرد بمانم. واقعاً حتی نمی‌توانستم خودم را در هیچ رابطه‌ای تصور کنم. ” با این حال، به نظر می رسد دیدگاه او تغییر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا