سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برادران روسو نزدیک به 50 میلیون دلار از بانک سعودی دریافت کردند.

چندین منبع به ورایتی می گویند ، برادران روسو ، کارگردان فیلم پردرآمد تاریخ “انتقام جویان: پایان بازی” ، بی سر و صدا برای شرکت تولیدی خود AGBO از عربستان سعودی تقریبا 50 میلیون دلار تزریق کردند.

 روسو ها سرمایه خود را از یک بانک عربستان سعودی در ازای دادن اقلیت سهام در فروشگاه شان مستقر در لس آنجلس دریافت کردند دو نفری که با این معامله آشنا هستند گفتند که این پول برای کمک به توسعه ، تولید  هزینه شده است.

Anthony Russo and Joseph Russo photographed at the PMC Studio in Los Angeles for the Variety Playback Podcast.

Russos  روی چندین سرمایه گذار دیگر هم حساب می کند  و به تازگی موفق به تولید فیلم “استخراج”  با بازی کریس همسورث در نتفلیکس و فیلم پیش رو تام هالند به نام چری شده است. 

جو و آنتونی روسو از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند. یکی از افراد داخلی گفت که پول عربستان یکبار تزریق شده. منبع دیگری گفت این سرمایه گذاری بسیار بیشتر از 50 میلیون دلار بوده است.

در حالی که برادران روسو  از هیچ صندوق عمومی پول نگرفت ، دولت عربستان سعودی در بانک های پادشاهی سهام دارد ، اگرچه همه سهام عمده نیستند. یک فرد با اطلاع از ماجرا گفت که سرمایه گذاری بانکی در مقابل پول نقد از صندوق های عمومی سعودی “تمایزی بدون تفاوت” است.

درست زمانی که ولیعهد تلاش جاه طلبانه ای برای مدرن سازی کشور آغاز کرد ، هیاهوی مرگ خاشقچی  بحران حقوق بشر را برای پادشاهی به وجود آورد. تئاترهای AMC برای ساخت سینپلکس ها با یک توافق سودآور همکاری کردند. این پادشاهی که امیدوار است بتواند زیرساخت های موسیقی زنده در مقیاس وسیع را ایجاد کند . این ایالت به زنان اجازه رانندگی داد ، این همه به امید تقویت اقتصاد سرگرمی قوی بود.

در نتیجه مرگ خاشقجی ، آژانس هالیوودی Endeavor سرمایه 400 میلیون دلاری را به سعودی ها بازگرداند. بسیاری از شرکت های رسانه ای برتر از جمله Viacom و Uber از کنفرانسی که در سال 2019 در عربستان سعودی برگزار شد ، با نام “داووس در صحرا” ، خارج شدند. 

AGBO در سال 2016 توسط Russos تأسیس شد این برادران طی سه هفته گذشته تولید  فیلم “مرد خاکستری” را اغاز کردند ، یک تریلر جاسوسی با بازی رایان گاسلینگ ، کریس ایوانز و آنا د آرماس که در نتفلیکس راه اندازی شده است. سپس آنها به تولید سریال اصلی  “Citadel” روی خواهند آورد و  برای ساخت دنباله ای برای  فیلم”Extraction”  Netflix  آماده می شوند.

برادران اعلام کردند که برنامه “The Thomas Crown Affair” در سال 2019 مجدداً راه اندازی خواهد شد و مایکل بی. جوردن به ستاره ها خواهد پیوست . 

   Avengers: Endgame”   “انتقام جویان: پایان بازی” همچنان تاج موفقیت آنها است. قسمت چهارم فیلم ابرقهرمانانه  استودیوی مارول رکورد های افتتاحیه داخلی و جهانی آخر هفته را شکست و با درآمد ناخالص 2،797،800،564 دلار در سراسر جهان به فروش رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا