سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

کرِیک مورگان از شرکت جلیقه نجات برای مرگ اشتباه پسرش جِری گریر دادخواست داد…..

خواننده ی موسیقی کانتری(country) «کرِیک مورگان» از دو شرکت تجهیزات ورزشی و یک خرده فروش که تولید کننده و فروشنده ی جلیقه ی نجات به پسر نوجوانش ، «جِری گریر» بودن ، دعوی چهل میلیون دلار بخاطر مرگ اشتباهش کرد . جلیقه ی نجات رو موقعی که در یک قایق رانی در غرق شد در جولای گذشته پوشیده بود . دادخواست در روز جمعه ، فقط سه روز قبل از اولین سالگرد فوت گریر ارائه شد .
در دادگاه مقاله ها (اوراق) توسط «گاسیپ کاپ» احراز شدند ، مورگان دلیل ارائه داد که نیروی مایع جلیقه نجاتی که پسرش وقتی غرق شد پوشیده بود از بقیه ی جلیقه های نجات «غیر قابل تشخیص» بود و تصور می شد که توسط پاسبانان ساحلی ایالات متحده تأیید شده ولی در حقیقت بوسیله ی علامت نیروی ارتش تصدیق نشده بود .

طبق گزارش گاسیپ کاپ ، پسر مورگان گریر متعاقب یک تصادف قایق رانی ، دقیقاً یک سال پیش در روز دهم جولای ۲۰۱۶ مُرد .
پسر خواننده ی موسیقی کانتری توسط ضربه ی دوستش بیهوش شد ، اون داشت با دوستش تیوبینگ (یه نوع تفریح در آب) میکرد که وسیله ی لاستیکی با چرخش پرت شد و پشت رفیقش به سر گریر برخورد کرد ، وقتی نوجوان داشت جلیقه ی نجات رو میپوشید ، در دریاچه‌ی کِنتاکی ، در شهرک هامفرِیز تِنِسی غرق شد .
بعد از یک تلاش گسترده برای جستجو ،که شامل قایق های نجات و بالگردها میشد ، باقیمانده ی(جسد) گریر در روز متعاقب معلوم شد .
در همین زمان نماینده‌ی مورگان اظهار کرد که :« این با یک غم بزرگی همراهه که من دارم مرگ جِری گریر نوزده ساله ، فرزند میزبان موسیقی کانتری کرِیک مورگان و همسرش کارن گریر رو تأیید میکنم … فارق التحصیل دبیرستان شهرک دیکسون سال ۲۰۱۶ ، جِری قرار بود در پاییز برای دانشگاه مارشال فوتبال(آمریکایی) بازی کنه .» سخنگوی خواننده اضافه کرد که :« خوانواده ی گریر برای نشان دادن حمایت و درخواست های دعا در زمان مراسم سوگواری خصوصی برای این فقدان هولناک ، قدرادان هستن .»

12دانلود331

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا