سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستین بیل به لوسی بوینتون و بقیه عوامل در اکران فیلم «The Pale Blue Eye» در لس آنجلس می‌پیوندد‌

کریستین بیل این هفته برای تبلیغ فیلم جدیدش به نام «‘The Pale Blue Eye » به بازیگران این فیلم پیوست.

لوسی بوینتون و هری ملینگ بازیگر برنده اسکار در این مراسم اکران که در روز چهارشنبه (16 نوامبر) در لس آنجلس برگزار شد، حضور داشتند.

اسکات کوپر نویسنده و کارگردان و همچنین جف بریجز که مجری این مراسم بود، حضور داشتند. کلویی ژائو کارگردان برنده اسکار هم در آنجا حضور داشت.

The Pale Blue Eye در تاریخ 23 دسامبر در سینماهای منتخب و در 6 ژانویه در نتفلیکس اکران خواهد شد. خلاصه داستان این است: “وست پوینت، 1830. در ساعات اولیه یک صبح خاکستری زمستانی، یک کادت مرده پیدا می شود. اما پس از جسد به سردخانه می رسد، این تراژدی زمانی تبدیل به وحشیگری می شود که متوجه می شوند قلب مرد جوان به طرز ماهرانه ای برداشته شده است. رهبران آن از ترس آسیب جبران ناپذیر به آکادمی نظامی نوپا، برای حل معمای قتل به یک کارآگاه محلی، آگوستوس لندر (بیل) مراجعه می کنند. لندر که با رمز سکوت دانشجویان دانشگاهی مواجه شده ، از یکی از خودی ها برای پیگیری این پرونده کمک می گیرد، یک دانشجوی عجیب و غریب که نسبت به سختگیری های نظامی بیزار است و به شعر علاقه دارد – مرد جوانی به نام ادگار آلن پو (ملینگ) ”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا