سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از سریال Kaçış (فرار)، اولین پروژه اصلی دیزنی پلاس ممکنه سریال ال تورکو با بازی جان یامان باشد!

دیزنی پلاس یک افتتاحیه قوی در ترکیه با سریال فرار داشت، اما این کافی نیست. مشخصه که دیزنی پلاس، که ترکیه را به عنوان یک مرکز تولید سریال قرار داده است، به زودی گزینه های مختلفی را با تولیدات جدید به مشترکانش ارائه خواهد داد.

انتظار می‌رود سریال موردانتظار Dünyayla Benim Aramda (بین جهان و من) با بازی دمت اوزدمیر تأثیری مشابه تأثیر جهانی سریال 8 قسمتی Kaçış (فرار) با نقش آفرینی انگین اکیورک را تجربه کند. سپس با مشخص شدن جزئیات سریال جدید با نام ال تورکو با بازی جان یامان، علاقه به پروژه های دیزنی پلاس به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند.

یامان در ادامه فعالیت حرفه ای در ایتالیا پس از سریال های Erkenci Kuş (پرنده سحرخیز) و Bay Yanlış (آقای اشتباه)، با پروژه سریال تلویزیونیش به نام Viola come il mare به زودی در مقابل هواداران خود قرار خواهد گرفت.

این موضوع که پارتنر این بازیگر که قراره نقش اول سریال جدید ترکیه ای به نام ال تورکو را بر عهده بگیرد، مدت هاست مطرح شده و این نام هانده ارچل هست اما گمان می رود این موضوع دیگر در دستور کار نباشد. در حالی که مقدمات ساخت سریال El Turco که ادامه دارد، انتظار می رود فیلمبرداری از ماه سپتامبر آغاز شود.

این سریال به زبان انگلیسی فیلمبرداری خواهد شد و دو کارگردان موفق Kerem Deren و Uluç Bayraktar این پروژه را پذیرفته اند.

همچنین قرار است سریال El Turco در مجارستان فیلمبرداری شود. داستان سریال بر اساس قهرمانی های ارتش عثمانی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا