سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دلیل بازی نکردن کیانو ریوز در Speed 2 با ساندرا بولاک چیست ؟

کیانو ریوز سرانجام دلیل بازی نکردنش در دنباله Speed را فاش کرد.

این بازیگر هالیوودی در فیلم سال 1994  نقش جک تاورن، افسر SWAT در اداره پلیس لس آنجلس که باید با نگه داشتن سرعت بالای 50 مایل در ساعت، جلوی انفجار بمبی را که در اتوبوس شهری در حال منفجر شدنه، بگیرد,  را بازی کرد.

کیانو در حالی که دوست داشت با همبازی اش ساندرا بولاک – که در سال 1997 برای فیلم Speed 2: Cruise Control بازگشته بود کار کند – گفت چیزی مانع تکرار شدن نقشش در این فیلم موفق بود.

کیانو با حضور در برنامه امشب گراهام نورتون بی‌بی‌سی گفت: «در آن زمان من به فیلمنامه پاسخی ندادم.

من واقعاً می خواستم با ساندرا بولاک کار کنم. من عاشق نقش جک تارون بودم و عاشق Speed بودم – اما یک کشتی اقیانوس پیما؟من مخالفتی با هنرمندانی که درگیر کار بودند نداشتم، اما در آن زمان احساس می‌کردم که درست نیست.»

اگرچه کیانو – که الان با الکساندرا گرانت رابطه دارد و پیشنهاد بازی در Speed 2 را رد کرد اما اعتراف کرد که دوست دارد در آینده دوباره با ساندرا کار کند.

او ساندرا  57 ساله به عنوان یک “هنرمند و فرد شگفت‌انگیز” توصیف کرد و  گفت که آنها “رابطه خوبی” دارند، که به شایعاتی منجر شده که آنها زمانی  رابطه شان چیزی بیشتر از یک دوستی بوده است.

با این حال، یکی از نقش‌هایی که کیانو 57 ساله دوباره ایفا کرده ، نقش  نئو در سری فیلمهای علمی تخیلی ماتریکسه و در کنار کری آن ماس نقش ترینیتی را بازی می‌کند.

The Matrix Resurrections چهارمین قسمت از مجموعه فیلمهای موفق برادران وارنر است که در تاریخ 22 دسامبر اکران می شود.

کارگردانی این فیلم بر عهده لانا واچوفسکی است که کارگردانی و نویسندگی فیلم های قبلی ماتریکس را به همراه خواهرش لیلی بر عهده داشته است.

کیانو در مورد فیلم جدیدش گفت: “امیدوارم مردم از آن لذت ببرند – بسیار هیجان انگیزه و ساخت آن تجربه خارق العاده ای بود.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا