سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

طرفداران ابراهیم چلیکول که منتظر سریال جدید هستند، اول غمگین شدند، سپس خوشحال شدند

یکی از محبوب ترین بازیگران مرد سریال های تلویزیونی ترکیه ای بی شک ابراهیم چلیکول است. این بازیگر متولد 1982 با نقش آفرینی های تاثیرگذارش در پروژه هایی که در آن بازی می کند طرفداران زیادی دارد به همین دلیل سریال های تلویزیونی که در آن ایفای نقش می کند هرگز از دستور کار شبکه های اجتماعی خارج نمی شود.

این بازیگر معروف که در آخرین اکران تلویزیونی با شخصیت هاکان در Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) ظاهر شد، در سریال Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) از نتفلیکس هم حضور داشت.

این بازیگر فیلمبرداری فصل دوم و سوم سریال Kuş Uçuşu را که در آن نقش شخصیت کنان را بازی می کرد، قبل از شروع تابستان به پایان رساند. همچنین مشخص است که پیشنهادهای سریال های زیادی به ابراهیم چلیکول داده شد که در تابستان فرصت استراحت داشت.

از جمله این پروژه ها سریال تلویزیونی درباره زندگی فرمانده معروف صلاح الدین ایوبی بود که اورشلیم را از صلیبیون بازپس گرفت. بسیاری از طرفداران او دوست داشتند این بازیگر را در چنین پروژه چشمگیری ببینند. با این حال، زمانی که فاش شد توافق بر سر مفاد قرارداد امکان پذیر نیست، طرفداران ناراحت شدند.

ابراهیم چلیکول  از سال 2008 تاکنون نقش های متفاوت و تاثیرگذاری را در مجموعه های تلویزیونی بازی کرده است.

سریال های مرحمت, عفت , کاراداغلار, گره کور, عشق سیاه و سفید, خانه تو سرنوشت توست و در نهایت روزی روزگاری در چوکوروا به عنوان پروژه های طولانی مدتی که بازیگر در آنها بازی کرده توجه ها را به خودش جلب می کند.

پس ابراهیم چلیکول در فصل جدید چه خواهد کرد؟ او اگرچه نتوانست با سریال «صلاح الدین ایوبی» به توافق برسد اما در مطبوعات بازتاب پیدا کرد که پیشنهادهای دیگری نیز به این بازیگر ارائه شده است. هواداران بی صبرانه منتظر بازگشت این بازیگر به تلویزیون در فصل جدید شدند که با سریال ATV به نام Güneş Tutulması (خورشید گرفتگی) به توافق رسیدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا