سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله پزشکی و سلامت

این نوشیدنی معجزه‌گر را فراموش نکنید

در اینجا قصد داریم یک نوشیدنی معجزه‌گر برای سلامت بدن شما معرفی کنیم. کارشناسان در طی جدید‌ترین تحقیقات خود به این نکته پی برده‌اند که مصرف آب ساقه گندم خواص درمانی فراوانی را به همراه دارد.  شما می‌توانید در خانه مقداری گندم را سبز کرده و سپس آن را به وسیله مخلوط کن میکس کنید و در نهایت یک نوشیدنی با فواید فراوان برای سلامتی خود داشته باشید. در ادامه چند مورد از فواید این نوشیدنی برای بدن شما ارائه شده است.

نوشیدنی معجزه‌گر
نوشیدنی معجزه‌گر

این نوشیدنی کبد شما را از سموم پاکسازی می‌کند و فیبر موجود دراین نوشیدنی نیز دستگاه گوارش را ضد عفونی و میکروب‌های روده را دفع می‌کند. این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی از آهن است و شما با نوشیدن مرتب ان می‌توانید دیگر نگران کمبود آهن در برنامه غذایی خود نباشید. وجود مقادیر قابل توجهی اهن در این نوشیدنی می‌تواند باعث افزایش سرعت ترمیم زخم‌ها و آسیب‌های بدن شما شود و علاوه بر ان چین و چروک پوست شما را از بین می‌برد.

در آب گندم مقادیر بالایی از انواع آنزیم‌ها و اسید‌های آمینه وجود دارد که می‌تواند پاتوژن‌های مضر و عوامل سرطان‌زا را از بدن شما خارج کرده و به حفظ سلامت بدن کمک کند. این نوشیدنی حاوی کلروفیل است که باکتری‌های مضر دهان را از بین می‌برد و شما با مصرف این نوشیدنی می‌توانید در طول روز دهانی خوشبو داشته باشید. اگر می‌خواهید در طول روز خسته نشوید این نوشیدنی می‌تواند به شما کمک کند چرا که این نوشیدنی باعث افزایش اکسیژن رسانی به اندام‌های بدن شما می‌شود.

منبع: سلامت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا