سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هالزی می گوید وقتی کچل کرد احساس “اعتماد به نفس بالایی ” کرد.

هالزی اهمیتی نمی دهد که با استانداردهای معمول زیبایی مطابقت داشته باشد.

این خواننده 26 ساله در مصاحبه جدید مجله ش برای جلد مجله Byrdie ، گفت: “من کاملاً خوب می دانم که از نظر معیارهای اجتماعی” زیبا ترین “نگاهم چیست ، اما این بدان معنا نیست که می خواهم شبیه آن شوم.” 

“من قطعاً فکر نمی کنم که” هالیوودی “ترین چهره من وقتی است که سرم کچل باشد ، اما این زمانی است که احساس اعتماد به نفس بالایی می کنم.”

این ستاره پاپ ، که اخیراً فاش کرد که در انتظار اولین فرزندش با دوست پسرش Alev Aydin را دارد ، به خاطر استفاده از  کلاه گیس های رنگارنگ تقریباً  مشهور است. او اخیرا در ماه اکتبر سرش را تراشید. 

در جایی دیگر از این  مصاحبه ، هالزی درباره راه اندازی برند آرایشی جدیدش  صحبت می کند ، که امیدوار است به طرفداران کمک کند “هنرمند درونی خودشان را در آغوش بگیرند” و نقایصشان را تجلیل کنند. 

او گفت: “من از این صنعت فیلترهای اینستاگرام خسته شده ام.” “اینها به مغز شما آسیب می رسانند که دائما از طریق یک لنز تغییر یافته به خودتون نگاه کنید و از آنچه که واقعا به نظر می رسید نا امید شوید. 

این خواننده ادامه داد: “من می دانم چه حسی دارد زیرا وقتی برای اولین بار کار تبلیغاتی را شروع کردم ، بیرون می رفتم و [پاپاراتزی] از من عکس می گرفت.  من نمی توانستم زاویه ام را کنترل کنم من نمی توانستم نور دوربین را  تنظیم کنم….  عکسها بیرون می آمدند و من فقط باید آنها را نگاه می کردم و می رفتم ، … خوب. این چیزی است که به نظر می رسد. “من نمی توانم آن را تغییر دهم. من باید با چهره ام کنار بیام .”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا