سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیرپیشخوان اروپا

تام کروز عوامل فیلم ماموریت غیرممکن 7 را به خاطر رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی سرزنش می کند.

بعد از اینکه  عوامل ماموریت غیرممکن 7  ظاهرا پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا را شکستند ، تام کروز از آنها شدیدا انتقاد کرد. 

در آنچه به نظر می رسد یک صدای ضبط شده است که توسط مجموعه The Sun ضبط شده و منتشر شده عوامل به خاطر ایستادن اطراف رایانه و رعایت نکردن فاصله اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفتند. 

همانطور که در ضبط شنیده می شود ،  تام کروز تعصب خود را با بیان اینکه آنها سعی می کنند از نظر تولید فیلم “استاندارد بالایی ”  داشته باشند و صنعت به فیلم آنها  متکی است ، شروع کرد. “آنها بخاطر ما در حال ساخت فیلمهای هالیوود هستند و دوباره به آنجا بازگشتند! زیرا آنها به ما و آنچه ما انجام می دهیم اعتقاد دارند!” کروز فریاد زد ، “، شرکت های بیمه ، تهیه کنندگان ، آنها به ما نگاه می کنند و از ما برای ساخت فیلم هایشان استفاده می کنند.  “

او در ادامه گفت هرکسی پروتکلها را رعایت نکند اخراج خواهد شد ، گفت: “بدون عذرخواهی. شما می توانید این را به افرادی بگویید که به دلیل تعطیل شدن صنعت ما خانه های خود را از دست می دهند. قرار نیست غذا روی میز آنها گذاشته بشه یا هزینه تحصیلات دانشگاهی شان را پرداخت کنند. “

“من به شما گفته ام و اکنون آن را می خواهم و اگر این کار را نکنید و رعایت نکنید بیرونتان می کنم. . ما این فیلم را تعطیل نمی کنیم! آیا این قابل درک است؟” او اضافه کرد. “اگر دوباره آن را ببینم شما دیگر اخراجید.”

کروز ادامه داد ، “آیا می فهمید که من چه می خواهم؟ آیا مسئولیتی که بر عهده شما است را می فهمید؟  من با دلیل  با شما برخورد خواهم کرد. و اگر شما نمی توانید منطقی باشید و من نمی توانم با منطق شما کنار بیایم ، شما اخراجید همین. این همین است. من به شما اعتماد دارم که اینجا باشید … و من به شما بچه ها اهمیت می دهم ، اما اگر قرار نیست به من کمک کنید دیگر بروید. 

فیلم Mission: Impossible 7 قرار بود فوریه امسال در ایتالیا فیلمبرداری خود را آغاز کند ، اما تولید آن تا سپتامبر به تعویق افتاد. از آن زمان به بعد ، کروز و بقیه عوامل فیلمبرداری از صحنه ها و بدلکاری های بیرونی را آغاز کرده اند ، اما بدون هیچ مشکلی.

به گزارش ورایتی ، در ماه اکتبر ، 12 نفر از اعضای تیم تولید در حالی که در ایتالیا بودند ، آزمایش کروناشون مثبت شد و برنامه خود را یک هفته عقب انداختند.

آنها از آن زمان لوکیشنها را به انگلستان منتقل کردند ، جایی که کروز 500 هزار پوند برای یک قایق کروز برای اسکان بازیگران و عوامل  برای اینکه خودشون را از بقیه جدا کنند و قرنطینه شوند پرداخت کرد. 

علاوه بر این ، به نقل از یک منبع ، روزنامه انگلیسی گزارش داد که خود کروز “هر روز برای اطمینان از اینکه همه چیز به درستی انجام شده است ، رفتار می کند همه را رعایت می کند تا با خیال راحت کار کند. 

منبع سان افزود: “همه ماسک زده بودند. و با فاصله زیر یک متری ایستاده بودند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا