سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

فیلم سینمایی” Death on the Nile ” (مرگ روی نیل) در جایگاه شماره 1 باکس آفیس قرار گرفت.

فیلم مرگ روی نیل (Death on the Nile) موفق شده است تا 12.8 میلیون دلار فروش داشته باشد و  با این فروش  در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها، صدرنشین جدول باکس آفیس شد.

مرگ روی نیل فیلمی معمایی-جنایی به کارگردانی “کنت برانا” و محصول مشترک بریتانیا و آمریکا می‌باشد. فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط “مایکل گرین” و براساس رمانی با همین نام از نویسنده‌ی مشهورِ رُمان‌های کارآگاهی “آگاتا کریستی” نوشته شده است. . این فیلم دنباله‌ای بر فیلم “قتل در قطار سریع‌السیر شرق” محصول سال ۲۰۱۷ بوده و تقریباً اکثر عوامل فیلمِ قبلی در این فیلم هم حضور دارند.

داستان فیلم ماجرای یک قاتل مرموز در یک کشتی تفریحی را روایت می‌کند.

“کنت برانا” بار دیگر در نقش کارگاه بلژیکی “هرکول پوآرو” حضور دارد  و همینطور “تام بیتمن” هم نقشش را در این فیلم تکرار کرده است. به غیر از این دو سایر بازیگران این فیلم جدید بوده و برانا همچون فیلم قبلی از ستارگان زیادی استفاده کرده است. “آنت بنینگ”، “راسل برند”، “علی فازل”، “داون فرنچ”، “گال گدوت”، “آرمی همر”، “رز لزلی” و “اما مک‌کی” از جمله بازیگران این فیلم معمایی به شمار می‌آیند.

در این فیلم هرکول پوآرو به مصر سفر می کند، جایی که آرامش موقتش بزودی از بین خواهد رفت. در کشتی کارناک که در امتداد رودخانه نیل حرکت می‌کند و پوآرو هم یکی از مسافران آن بوده یک دختر جوان و ثروتمند به قتل می‌رسد. اینجاست که پوآرو مامور می شود که قاتل را قبل از آنکه یکی دیگر از مسافران را به قتل برساند، شناسایی کند.

فیلم سینمایی Jackass Forever،که هفته گذشته در جایگاه اول باکس آفیس بود, این هفته در رتبه دوم  قرار گرفت و تا یکشنبه 8 میلیون دلار و در مجموع 37.4 میلیون دلار به دست آورد.

در کنار این فیلمها، فیلم با من ازدواج کن هم اولین هفته اکرانش در سینماها را تجربه می‌کند. این فیلم اثری کمدی و عاشقانه است و در آن، جنیفر لوپز و اوون ویلسون نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم در این آخر هفته در داخل آمریکا، 8 میلیون دلار کسب کرده  و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است.

فیلم بلک لایت (Blacklight) با بازی لیام نیسون  که اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهاست، با کسب فروش 3.6 میلیون دلاری در باکس افیس داخلی  در پشت سر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)، در رده پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا