سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

یک سورپرایز غیرمنتظره برای برک علی چاتال در سریال خواهران و برادران وجود داشت

بازیگر جوان برک علی چاتال با شخصیت تولگا در سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران ) که 3 فصل از پخش آن می گذرد جلب توجه می کند. شخصیت تولگا در دو فصل اول سریال به عنوان آدم بدی شناخته می شد. دگرگونی در شخصیت تولگا که همیشه معتقد است در اطرافش شر وجود دارد، در فصل سوم همه را شگفت زده کرد.

برک علی چاتال گفت که این دگرگونی در شخصیت تولگا در فصل سوم سریال خواهران و برادران ، برای او شگفتی بزرگی بود. برک علی چتال که با نیلسو یلماز بازیگر نقش جمیله که قبلا سریال را ترک کرده بود دیده شد، اظهار داشت که فصل سوم او را شگفت زده کرد:

«این یک فصل بسیار متفاوت برای من بوده است. ناگهان دیدم که شخصیتم 180 درجه چرخیده . من به همراه تماشاگران آن را تماشا کردم. من انتظار این تغییر را نداشتم، برای من تعجب آور بود. جوانی که  همیشه از چیزی لذت نمی برد و ناراضی است، شروع به فهمیدن این کرد که ممکن است اتفاقات خوبی در اطرافش بیفتد و دیدگاهش تغییر کرد.»

این بازیگر جوان با تاکید بر اینکه نه تنها بازیگران سریال، بلکه همه از کارگردانی که در پشت صحنه کار می‌کنند تا کل تیم فنی و دستیار در این موفقیت سهیم بودند، توجه طرفداران را نیز جلب کرد.

برک علی چاتال گفت: «فصل سوم خیلی خوب پیش رفت. هواداران ما هم خیلی از ما حمایت کردند. بینندگان به مدت 3 فصل از ما حمایت می کنند. این یک دستاورد خوب برای ما است. فکر می کنیم کار بزرگی انجام دادیم. این سه فصل برای من بسیار لذت بخش بود.»

پس از اینکه شخصیت جمیله سریال را ترک کرد، مخاطبان نیلسو ییلماز   را در سریال فاکس تی وی  به نام Kusursuz Kiracı (مستاجر کامل) تماشا کردند. این بازیگر همچنین گفت که در هنرستان حضور دارد و بیشتر وقت خود را صرف درس خواندن می کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا