سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

فیرات چلیک پس از وقفه ای طولانی به سریال های تلویزیونی بازگشت

فیرات چلیک  اکنون در قسمت های جدید سریال Kudüs Fatihi Selahaddin Eyyubi (صلاح الدین ایوبی فاتح اورشلیم) که دوشنبه عصرها از شبکه TRT1 پخش می شود، مقابل مخاطبان حاضر می شود. این بازیگر مشهور پس از وقفه ای طولانی به مجموعه تلویزیونی بازگشت.

فیرات چلیک که نقش شخصیتی به نام گرکور را بازی می کند، هیجان زده است که برای اولین بار در یک درام پر طرفدار شرکت می کند.

چلیک بازیگر موفق به جمع بازیگران سریال «صلاح الدین ایوبی فاتح اورشلیم » که از شبکه TRT 1 پخش می شود پیوست.

فرات چلیک که در قسمت پنجم سریال با مخاطبان دیدار کرد و نظرات مثبت زیادی را در مورد شخصیتی که در شبکه های اجتماعی به تصویر کشیده بود دریافت کرد، اطلاعات زیر را در مورد این پروژه ارائه کرد:

«گرگور شخصیتیه که برای انتقام برادرش خون می ریزد. او در واقع شخصیتی با پیچ و خم های فراوان و آسیب های بزرگ است. این اولین بار است که در یک درام دورهمی بازی می کنم که برایم بسیار هیجان انگیز است. لباس، اسب سواری و استفاده از شمشیر چیزهای بسیار جدیدی برای من هستند، آنها خیلی لذت بخش هستند. من با یک تیم بسیار خوب کار می کنم، بنابراین بسیار خوشحالم. من بسیار هیجان زده هستم که شخصیتی مانند گرگور را زنده کنم.»

سریال «Kudüs Fatihi Selahaddin Eyyubi» که با تولید قوی و داستان تاثیرگذار خود نمرات کامل تماشاگران را دریافت کرد، داستان صلاح الدین ایوبی را به نمایش می گذارد که قرن ها پیش شهر مقدس اورشلیم را از اشغال نجات داد.

در این سریال نام‌های موفقی مانند اوغور گونش، دیلین دوگر، مهمت علی نور اوغلو، کان چاکیر، اردینچ گولنر، تووانا ترکای، اکین ترکمن، گوکچه آکییلدیز، سزگین اردمیر، اژه یزدیکیچ، ایجین اردمیر، اژه یزدیکیچ، ایفای نقش می‌کنند.

سریال Kudüs Fatihi Selahaddin Eyyubi هر دوشنبه با قسمت های جدیدش از شبکه TRT 1 پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا