سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپادسته‌بندی نشدهمجله سریال و تلویزیون

طبق گزارشها سریال ‘I Am Not Okay with This’ برای فصل دوم در نتفلیکس تمدید شد.

با توجه به منبع نزدیک به Whats on Netflix ، قرار است سریال ‘I Am Not Okay with This  برای فصل دوم بازگردد.

 در فصل دوم ما بیشتر درباره مردی که به طور مرموز در پایان فصل اول ظاهر شد هستیم و برای ما سوال است. 

به طور رسمی ، هنوز اعلام نشده که  Netflix این سریال را چه زمانی می سازد.این سریال از  طرف 21 Laps Entertainment (و تهیه کننده اجرایی شاون لوی) تهیه شده است که دارای یک لیست بزرگ در Netflix است و پیشرفتهای زیادی داشته است. 

آنها در حال همکاری برای فصل چهارم  Stranger Things plus هستند.  آنها همچنین در حال کار روی Shadow and Bone هستند که انتظار می رود تا پایان سال 2020 منتشر شود.

داستان سریال “من با این وضعیت خوب نیستم” درباره دختری به نام سیدنی است که یک سال است پدرش را از دست داده و هنوز نتوانسته است با مرگ پدرش و غم و ناراحتی بعد از آن، کنار بیاید. مشکلات او با مادرش زیاد شده و هیچ‌گونه احساس نزدیکی و صمیمیتی با دوستان و هم سن و سال‌های خودش ندارد. همه‌ی این مسائل و احساسات فرو خورده شده، سیدنی را به فردی همیشه خشمگین و پرخاش‌گر تبدیل کرده و توانایی کنترل احساسات بد و منفی را از او گرفته است.

در همین زمان است که سیدنی متوجه می‌شود نیرویی ماورایی و متفاوت دارد که تنها زمانی که عصبانی و خشمگین شده، می‌تواند از آن استفاده کند. این موضوع سیدنی را آشفته‌تر کرده و این حس را در او به‌وجود می‌آورد که دختری عجیب و غریب است و هیچ شباهتی با انسان عادی ندارد!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا