سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اسکات دیسیک: سوفیا ریچی مرا وادار کرد بین او و کورتنی کارداشیان یکی را انتخاب کنم.

جدایی اسکات دیسیک از سوفیا ریچی بعد از اولتیماتوم مدل جوان به او انجام شد – یا من یا کورتنی کارداشیان را انتخاب کن.

این ستاره 37 ساله در اپیزود برتر فصل 20 “Keeping up with the Kardashians” افشاگری کرد و گفت که ریچی این قانون را برای خودش در 4 جولای در مالیبو وضع کرد.

 

او در نهایت به رابطه اش با دختر 22 ساله، خواننده لیونل ریچی پایان داد ، هرچند که دیگر با کارداشیان   نیز رابطه نداشت.

او در این برنامه به کیم و کلویی گفت که سعی دارد ریچی را در اولویت قرار دهد ، اما او هنوز احساس غفلت میکند و فکر کرد که او دوست دختر سابقش ، کورتنی را که از او صاحب سه فرزند است ، در اولویت قرار داده است.

کورتنی و دیسیک از سال 2006 تا 2015 دوباره با هم رابطه داشتند و سه فرزند به نام های میسون 11 ساله ، پنه لوپه 8 ساله و رینگ 6 ساله دارند.

او گفت: “حتی هنگام انجام این کار ، احساس می کنم او دوست داشت که کورتنی را بیرون کند و من به او گفتم ،” این مهمترین چیز برای من است ،مادر  بچه های من هست و آنها تنها خانواده من هستند. ” . 

او گفت ، “و  ریچی مثل این بود که نمی خواست من را به عنوان دوست پسرش با کورتنی شریک داشته داشته باشد “و سپس او به معنای واقعی کلمه با یک اولتیماتوم گفت:” تو باید من یا کورتنی را انتخاب کنی. “

دیسیک گفت که احساسات او را درک کرده و می خواهد با او راه حلی پیدا کند ، اما کورتنی را به عنوان خانواده اش انتخاب کرد.

او به کلویی و کیم گفت: “من گفتم:” چطور می توانی چنین خواسته ای را از من داشته باشی؟ “

دیسیک اعتراف کرد: “من هرگز از رابطه ام با کورتنی و بچه هایم صرف نظر نمی کنم.” “هیچ چیز ارزش آنچه را که داریم نخواهد داشت.”

ریچی و دیسیک برای اولین بار بعد از سه سال رابطه در ماه مه از هم جدا شدند.

دیسیک در یک قسمت از اعترافاتش گفت: “وقتی با کسی زندگی می کنید واقعاً عجیب و غریب می شود و دنیای شما خیلی کوچک می شود و شما 24 ساعت شبانه روز را با مردم می گذرانید.” “منظورم این است که شما می توانید به اخبار نگاه کنید و ببینید که افراد چپ و راست طلاق می گیرند. و من قطعاً فکر می کنم که این مسئله مشکلی بین صوفیا و من ایجاد کرده است.”

دیسیک در حال حاضر با آملیا هملین رابطه دارد و آخرین بار ریچی با متیو مورتون در ارتباط بود.

در همین حال ، کورتنی با تراویس بارکر رابطه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا