سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

گری آناتومی : جسی ویلیامز بعد از هفده فصل از آنجا رفت

یکی دیگر از شوکرهای Grey’s Anatomy: جسی ویلیامز پس از پایان فصل 17 سریال را ترک خواهد کرد.

ویلیامز که نزدیک به 12 فصل و بیش از 250 قسمت در درام پزشکی طولانی مدت ABC در نقش دکتر جکسون اوری بازی کرده است ، اولین بار در اواسط فصل ششم معرفی شد. خروج او در پایان قسمت پنجشنبه مشخص شد.

قسمت آخر ویلیامز ، “سنت” ، 20 مه پخش می شود.

“جسی ویلیامز یک هنرمند و فعال فوق العاده است. کریستا ورنف ، مجری برنامه Grey’s Anatomy در بیانیه ای به ET گفت. “جسی ، عمق دقت و هوش زیادی در کار خودش به ارمغان می آورد. دلم برای جسی خیلی تنگ خواهد شد.”

ویلیامز در بیانیه ای به ET گفت “من برای همیشه به خاطر فرصت های بی حد و حصر که توسط شوندا ، شبکه ، استودیو ،  بازیگران همکار ، عوامل باورنکردنی ما ، کریستا ، الن [پمپئو] و دبی [آلن] به من ارائه شده سپاسگزارم. من به عنوان یک بازیگر ، کارگردان و شخص ،  خوش شانس بوده ام که از بسیاری چیزهای زیادی یاد گرفته ام و از هواداران زیبای ما که اینقدر انرژی به ما می فرستند ، تشکر می کنم. تجربه و استقامت حاصل از ایجاد تقریباً 300 ساعت  حضور در تلویزیون ، هدیه ای است که همیشه به همراه خواهم داشت.”

از زمان پیوستن این بازیگر 40 ساله به گری ، ویلیامز از کار در مقابل دوربین گرفته تا کارگردانی منشعب شده و  تهیه کنندگی نقش داشته . ویلیامز سه قسمت از گری ، و همچنین یک قسمت از دانشجوی تازه وارد پنجشنبه شب ، Rebel را کارگردانی کرده است.

ویلیامز آخرین ستاره آناتومی گری است که در این فصل به دنبال خروج جاکومو جیانوتی  به دنبال مرگ دلخراش شخصیتش ،این سریال را ترک می کند.

Grey’s Anatomy پنجشنبه ها ساعت 21 در  ABC پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا