سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

نه ابرو شاهین، نه دمت اوزدمیر و نه افرا ساراچ اوغلو نتوانستند از این دو استعداد جوان پیشی بگیرند!

فعالیت بازیگران تلویزیون ترکیه در شبکه های اجتماعی در حال افزایش است و هر هفته لیست پرطرفدارترین بازیگران زن به روز می شود. پرطرفدارترین بازیگران از طریق پیام هایی که تلویزیون Adba در فاصله 25 اوریل تا 1 مه در توییتر به اشتراک گذاشته بود، معرفی شدند.

بازیگران زن که در لیست 10 نفر اول قرار دارند، مطرح ترین نام های سال های اخیر هستند که کارهای موفقی از یکدیگر انجام داده اند. البته اغلب دو نام را در بالای این لیست می بینیم. سیلا ترک اغلو  که با موفقیتش در سریال امانت خیره کننده بود، قدرت تعاملش را در رسانه های اجتماعی افزایش داد که از آن زمان با سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) شروع شده است.

سیلا ترک اغلو که نقش اصلی سریال Kızılcık Şerbeti  را با شخصیت دوگا بازی می کند، در رتبه بندی محبوب ترین بازیگر زن از سو بورجو یازگی کوشکون پیشی گرفت.

سو بورجو یازگی کوشکون که در سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) او را به عنوان آسیه تماشا کردیم، 3 ساله که در دستور کار شبکه های اجتماعی قرار دارد و بازیگری است که معمولا در راس این نوع رده بندی ها قرار دارد. کوشکون که از سنین پایین جلوی دوربین رفته و به یکی از تاثیرگذارترین بازیگران نوجوانی پیوسته بود، این هفته کمی از حریفش عقب افتاد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

دمت اوزدمیر که با سریال «Adım Farah » (اسم من فرح) به تلویزیون بازگشت و روند بسیار موفقی را پشت سر می گذارد،  با آثار قبلی و محبوبیتش میلیون ها نفر را دنبال کرده بود در جایگاه سوم لیست قرار دارد.

افرا ساراچ اوغلو که وقفه زیادی با سریال Kingfisher داشت هم نام بسیار محبوبی است و در رتبه چهارم لیست قرار دارد.

ابرو شاهین که در سریال Yüz Yıllık Mucize (صد سال معجزه) ایفای نقش کرد و الچین سانگو   که با سریال تلویزیونی Çöp Adam پیشرفت مهمی کرد، یکی از نام های مطرح این لیست است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا