سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

تو عروسی , اوزگور چویک (ozgur çevik) تبل زد و هازال کایا (hazal kaya) رقصید.

به گزارش نسیم ورد : اوزگور چویک (ozgur çevik) که در نقش اصلی سریال گل های شکسته (kirgin çiçekler) در شبکه atv نقش افرینی کرده بود و سرکان کسکین (serkan keskin) و هازال کایا (hazal kaya) و دوست پسراش علی اتای (ali atay) روز پیش به عروسی یکی از دوست های مشترکشان دعوت شده بودندو باهم به عروسی رفته بودند.

 

ozgur-cevik-105456WZ

 

عروسی در استانبول برگزار شده بود که در وسط های جشن تمام مهمانان خودشان را به وسط انداخته و رقصیدند.اوزگور چویک (ozgur çevik) که بعلاوه بازیگری خوانندگی هم میکنه در عروسی تبل به دست گرفت و تمام مهمانان رو سرگرم کرد.

 

ozgur-cevik-105456GD

 

اوزگور چویک (ozgur çevik) که بعلاوه بازیگری  , خوانندگی هم میکنه  در عروسی شروع به تبل زدن کرد و تمام مهمون ها رو به شوق اورد , تو اون لحظات هم که هازال کایا (hazal kaya) وسط بود با صدای تبل کلی رقصید . مهمانان اجرای تبل اوزگور چویک ( ozgur çevik) را با گوشی ثبت کردند و از وی فیلم گرفتند‌ . در این میان هازال کایا (hazal kaya) و دوست پسراش علی اتای (ali atay) کل شب رو از هم جدا نشدند و باهم ژست خوشحالی گرفتند و عکس انداختند.

ozgur-cevik-105456RI

عکس های از اوزگور چویک (ozgur çevik) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی انها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا