سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

مدل سامر ری ، میشان گان کلی را به ‘خیانت’ با مگان فاکس قبل از جداییشان متهم می کند

 مدل سامر ری  درمورد پایان رابطه اش با میشان گان کلی در سال گذشته صحبت می کند و ادعا می کند که رابطه او و  مگان فاکس  هنگامی که آنها  هنوز با هم بودند شروع شد. 

ری 24 ساله و خواننده رپ 30 ساله که نام اصلی او کلسون بیکر است سه ماه با هم در رابطه بودند تا اینکه در پایان آوریل سال 2020 از هم جدا شدند.

ری در پادکست لوگان پاول ، ایمپالسیو گفت: “من با کلسون در رابطه بودم اما، هرگز با او رابطه جنسی برقرار نکردم. من شما را وادار می کنم حداقل سه ماه صبر کنید  چون باید مطمئن بشم که شخص خوبی برای من هستید.” “کلسون هرگز آزمون را قبول نشد. 

او  سپس ادعا کرد ، “من واقعاً احساس بدی نمی کنم که این حرف را بزنم زیرا اگر به جدول زمانی نگاه کنید ، او با مگان فاکس به نوعی به من خیانت کرد. “

ری در پادکست به پل 25 ساله توضیح داد که در حالی که رپر “چیزهای بد”  را با فاکس فیلمبرداری می کرد او  به پورتوریکو رفته بود.

او  گفت: “من تمام وقت در هتل منتظر ماندم در حالی که کلی با فاکس فیلمبرداری می کردند و من واقعاً به هیچ چیز فکر نمی کردم.” “من فکر کردم  فاکس بزرگتر و بچه دار است و متاهل و چیزهای دیگر ….

فاکس و کلی این تابستان پس از انتشار عکس هایشان با هم در در ماه مه رابطه شان شروع شد و این امر باعث شد تا برایان آستین گرین ، همسر فاکس ،  تأیید کند که او پس از 10 سال ازدواج در پایان سال 2019 با ستاره ترانسفورمرها جدا شده است.

فاکس در نوامبر سال 2020 تقاضای طلاق از گرین ، 47 ساله را کرد. این زوج سه پسر به نامهای شانون 8 ساله ، بودی رانسوم 7 ساله و جورنی ریور 4 ساله دارند. 

کلی همچنین از رابطه قبلی صاحب یک فرزند دختر ، کیسی کالسون بیکر ، 11 ساله است.

اوایل سال جاری شایعات مبنی بر نامزدیشان پیچیده بود ، اما یک منبع در ژانویه به PEOPLE گفت: “آنها  نامزد نیستند.”

این منبع افزود: “مگان قبل از اینکه کاملاً به زندگی اش ادامه دهد ، نیاز به طلاق خود دارد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا