سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

میکی دولنز ، ستاره 76 ساله، برنامه ای برای بازنشستگی ندارد.

گروه موسیقی پاپ راک مانکیز ممکن است در حال آماده شدن برای تور خداحافظیشان باشند ، اما انتظار ندارید که میکی دولنز به این زودی ها بازنشسته شود.

سپتامبر امسال ، پیرمرد 76 ساله با مایک نسمیت ، دیگر عضو بازمانده گروه ، برای تور خداحافظی مانکیز 2021  با هم یکی می شوند. با این حال ، این نوازنده و بازیگر گفت که او برنامه ایی برای بازنشستگی ندارد.

دولنز اخیراً درباره برنامه های بازنشستگی اش به Closer Weekly گفت: “من یک بار آن را امتحان کردم و خسته شدم ، بنابراین در حال حاضر بازنشستگی در برنامه های من نیست.”

او توضیح داد: “من فکر می کنم این آخرین باری است که مایک و من به عنوان گروه  The Monkees باهم خواهیم بود.” ” این یک نمایش متفاوت است زیرا دو نفر مهم دیگر ، دیوید [جونز] و پیتر [تورک] دیگر در کنار ما نیستند. بنابراین ، بله ، من فکر می کنم این آخرین برو بیای ما باشد. “

هنگامی که “The Monkees” در سپتامبر 1966 شروع به کار کرد ، این گروه یک شبه ایدل های نوجوانان شدند.

تهیه کنندگان باب رافلسون و برت اشنایدر بعد از کمدی های مشهور موسیقی The Beatles “A Hard Day’s Night” و “Help!” این برنامه را مدل سازی کردند که به دنبال ایجاد گروهی است که  استعداد موسیقی ، آنها را با شکوه نشان دهد.

در طول دو سال اجرا ، “The Monkees” برنده ی  جایزه Emmy برای سریال های کمدی برجسته می شود و این گروه هفت ترانه را در چارت  10 آهنگ برتر Billboard  داشتند که آهنگهای. ” I’m a Believer، “Daydream Believer” و “Last Train to Clarksville” نامبروان شدند. 

پس از پایان نمایش در سال 1968 ، گروه به یک تور طولانی کنسرت رفتند.

به لطف بازپخش های تلویزیونی و انتشار مجدد آلبوم ها ، در اواسط دهه 1980 شرایط به نوبه خود تغییر کرد. مونکی ها پیروان جدید و جدیدتری به دست آوردند که منجر به تورهای گردهمایی و موسیقی جدید شد.

دولنز اظهار داشت: “مونک ها ، به عنوان یک گروه ، هرگز در برنامه تلویزیونی موفق نشدند.” “این همیشه در مورد تلاش آنها برای موفقیت بود. این مبارزات داستان هایی هستند که بدون توجه به سبک ، موسیقی و لباس های آن زمان ، متناسب با نسل ها هستند. طنین انداز است و همیشه خواهد بود. “

دولنز زمان فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی را “یک خاطره بزرگ و طولانی” توصیف کرد.

وی گفت: “فقط چند سال کم  طول کشید ، اما بین فیلمبرداری برنامه تلویزیونی 10 تا 12 ساعت در روز ، سپس ضبط در شب و تمرین آخر هفته ، هیجانی بود.”

دولنز تأکید کرد که شناخته شدن او فقط به عنوان میکی از فیلم The Monkees برای او هرگز سنگین نیست.

او  تصریح کرد: “من نمی توانم به جای شخص دیگری صحبت کنم.” “[اما] بعد از The Monkees ، من به انگلیس رفتم و به مدت 15 سال نمایش های تلویزیونی و تبلیغاتی را تهیه و کارگردانی کردم. من همیشه به Monkees به عنوان یک نعمت نگاه می کردم زیرا درهای زیادی را به روی من باز کرد.”

او  ادامه داد: “[اما] … من بسیار سپاسگزارم ،” “من تمام زندگی ام خوشبخت بوده ام. من با فرزندانم خوشبخت  هستم. من با ازدواج هایم خوشبخت هستم – من در سومین ازدواجم هستم – اما من با زنانی که در زندگی من بوده اند ، مادران فرزندانم خوشبخت شده ام. و البته با انتخاب بازیگران فیلم The Monkees. “

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا