سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ویل آرنت جایگزین آرمی هامر در کمدی هدف بعدی پیروزی است شد.

ویل آرنت جایگزین آرمی همر در کمدی فوتبالی با کارگردانی تایکا وایتیتی، «هدف بعدی پیروزی است» خواهد شد.

خبر خروج هامر که توسط منابعی به هالیوود ریپورتر تایید شد، پس از آن منتشر شد که این بازیگر توسط چندین زن به تجاوز جنسی متهم شد. هامر این اتهامات را رد کرد، اما اداره پلیس لس آنجلس تحقیقاتی را آغاز کرد.

او از آن زمان در WME  هم کنار گذاشته شد و از پروژه‌های متعددی اخراج شد، از جمله فیلم Shotgun Wedding’ با بازی جنیفر لوپز  و سریال «پدرخوانده» در پارامونت+، و همچنین نمایش «دقایق» در برادوی.

در ادامه هامر قرار است در فیلم فاکس/دیزنی «مرگ روی نیل» که در آخر هفته روز ولنتاین اکران می شود، دیده خواهد شد.

این کمدی ورزشی بر اساس یک مستند بریتانیایی به همین نام در سال 2014 از مایک برت و استیو جیمیسون، “گل بعدی برنده می شود”  ساخته شده و درباره تیم ملی فوتبال ساموآی آمریکا و مربی آنها، توماس رونگن، است که سعی می کنند از بازنده های همیشگی تبدیل شوند به بازیکنان مقدماتی جام جهانی فوتبال.

هامر قرار بود نقش یک مدیر فوتبال را ایفا کند که در فدراسیون فوتبال ساموآی آمریکا کار می کند، نقشی که حالا توسط آرنت ایفا خواهد شد.

طبق گزارشها، آرنت  اخیراً صحنه‌های هامر را بازسازی کرده و در کنار ستارگانی مانند مایکل فاسبندر، الیزابت ماس، دیوید فین، بیولا کوال، اسکار کایتلی و لیهی فاله‌پاپالانگی و دیگران حضور خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا