سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Cardi B می گوید پرداخت دستمزد کمتر از همکاران سفیدپوست در صنعت موسیقی و مد “توهین آمیز” است

کاردی بی  این سوپراستار 28 ساله دائماً سطح خود را بالا می برد. اما علی رغم محبوبیتش در موسیقی و مد ، خواننده رپ  اخیراً در مورد “تعصبی” که در هر دو صنعت احساس می کرد ، صحبت کرد.

کاردی در گفتگو با ماریا کری برای مجله مصاحبه در ماه مارس ، جزئیات تجربیات خود را توضیح داد و گفت، “من نمی دانم که آیا  درسته من از کلمه” نژادپرستی “استفاده  کنم ، زیرا همه چیز در حال حاضر بسیار فنی است. من احساس تعصب می کنم.

او ادامه داد : “من قرارداداهایی با شرکتهایی داشتم که سپس فهمیدم  افراد سفیدپوست پول بیشتری برای قرارداد های خودشان از همان شرکت دریافت می کنند.” “من تحقیقاتم  را انجام می دهم. من می دانم که چقدر پول [از] آن شرکت بدست آورده ام. ، چرا اینجوری است؟ ”  این به نوعی توهین است ».

 که کاردی فاش نکرد که کدام برند کمتر از همکاران سفیدپوست به او پول پرداخت کرده است ، او با بسیاری از شرکت ها از جمله Fashion Nova ، Steve Madden ، Balenciaga ، Amazon ، Pepsi و اخیراً Reebok کار کرده است.

او خاطرنشان کرد که “هیپ هاپ تأثیر زیادی در صنعت مد دارد. او  ادامه داد: “و با این حال ،” هنرمندان سیاه پوست سخت ترین زمان جلب نظر طراحان و سخت ترین زمان برای داشتن صندلی در نمایش های مد خود را دارند. “

وی افزود آنها همچنین “به سختی مورد تأیید مارک های بزرگ مد قرار می گیرند که ما به معنای واقعی کلمه آنها را ترند می کنیم.”

 چهار ماه پیش ، کاردی بی از کالکشن  کیف های دستی اش دفاع کرد – به ویژه بسیاری از کیف های برند Hermès Birkin – به دلیل توییتهای  انتقادی از زنان سیاه پوست برای خرید وسایل لوکس 

 او گفت “چرا اینطوریه که شما از رپرهای زن می پرسید که آیا می توانند کیفشان  را از فروشگاه هرمس تهیه کنند؟”  “شما  این را از سلبریتی های سفیدپوست نمی پرسید.. پس چرا باید از ما بپرسید.”

در طول مصاحبه ، ماریا با گفته های کاردی موافقت کرد و گفت که او نیز “همان احساس” را دارد.

ماریا سپس از کاردی پرسید که آیا آنها می توانند “با هم آهنگی را بسازند” ، او پاسخ داد ، “من این کار را دوست دارم. من دوست دارم ضبط موسیقی را انجام دهم که روح شما را لمس کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا