سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جان لجند در طول تعطیلات خانوادگی در مکزیک با بچه هایش در استخر خنک می شود

جان لجند با بچه‌های خوش گذرانی می‌کند!روز یکشنبه، 30 ژوئن، این خواننده 45 ساله، چند عکس از تعطیلات خانوادگی خود در پونتا میتا در مکزیک به اشتراک گذاشت , که شامل عکسی از خودش و چهار فرزندش بود که در حال تفریح ​​در استخر بودند.

لجند در این عکس لبخند زد و دخترش لونا سیمون 8 ساله و پسرش مایلز تئودور 6 ساله در کنار او لبخند زنان بودند.لجند همچنین فرزندان کوچکترش، دختر 17 ماهه استی ماکسین و پسرش رن الکساندر 12 ماهه را در حالی که برای عکس دسته جمعی جمع شده بودند، در بغلش داشت.

لجند که فرزندانش را با همسرش کریسی تیگن شریکه، همچنین عکسی از چند اثر هنری که لونا روی شانه راست پدرش کشیده بود را به اشتراک گذاشت که از چهار گل آبی درخشان با مرکز طلایی تشکیل شده بود.

روز یکشنبه، کریسی تیگن، همسر لجند، 38 ساله نیز عکس‌هایی از زیپ لاین زن و شوهر در مکزیک با دو فرزند بزرگ‌شان به اشتراک گذاشت.
او در کپشن نوشت : «بچه‌ها بالاخره توانستند رویاهایشان را برای داشتن یک زیپ‌لاین طولانی‌تر از آنچه در آسمان وجود دارد، برآورده کنند!»
ویدیوی دوم او و لونا را در حال سوار شدن بر روی زیپ لاین با هم نشان می‌داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا