سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیلی آیلیش برنده بهترین آهنگ اصلی برای فیلم «زمانی برای مردن نیست» در جوایز انتخاب منتقدان شد.

بیلی آیلیش یکشنبه شب جایزه دیگری را به خانه برد، این بار برنده بهترین آهنگ اصلی برای  فیلم «زمانی برای مردن نیست» از فیلم جیمز باند شد.

آیلیش، برنده هفت بار جایزه گرمی، در کنار برادر و شریک خلاقش فینیاس برنده این جایزه شد.او در بخش جوایز انتخاب منتقدان با بیانسه، جی زی و کید کودی، آریانا گرانده و لین مانوئل میراندا روبرو شد.

با این برد، آیلیش به اولین اسکارش نزدیک شد.

به دنبال خبر نامزدی اسکار ایلیش در ماه فوریه،او و برادرش فینیاس بیانیه‌ای را برای ET منتشر کردند و گفتند: “کلمات نمی‌توانند توصیف کنند که چقدر از نامزدی جایزه اسکار برای آهنگ “No Time To Die” مفتخریم و هیجان داریم. نوشتن یک تم باند رویای مادام العمر ما بود و هرگز فکر نمی کردیم  به حقیقت بپیوندد. باورنکردنیه که ما در اینجا برای این آهنگ معروف شده ایم و این یک تجربه خوب زندگی ما به عنوان ترانه سرا و هنرمند است. به رسمیت شناختن ما امروز در میان این نامزدهای باورنکردنی، چیزیه که برای ما باورنکردنی هست..»

آهنگ «زمانی برای مردن نیست» قبلاً برنده جایزه گرمی برای بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه های تصویری و جایزه گلدن گلوب برای بهترین آهنگ اصلی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا