سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تغییر بزرگی در سریال جدید ایجاد شد که وحیده پرچین را به تلویزیون بازگرداند

وحیده پرچین یکی از باتجربه ترین بازیگران زن سینمای ترکیه  پس از مدت ها با سریال Benim Mutlu Ailem (خانواده خوشبخت من) آماده بازگشت به تلویزیون می شود. در حالی که مقدمات پخش سریال از ATV ادامه دارد، بررسی های بسیار دقیقی در حال انجام است.

وحیده پرچین با سریال Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا ) به روی پرده آمد. پرچین با بازی در نقش هونکار یامان، شخصیت بسیار قوی این سریال، بار دیگر به خاطر بازیش مورد تحسین قرار گرفت. رفتن  پرچین از این سریال همه مخاطبان را  ناراحت کرد.

وحیده پرچین که پس از جدایی از روزی روزگاری در چوکوروا برای مدتی از صحنه فیلمبرداری استراحت کرد، در فصل جدید خودش را آماده می کند تا با سریالی تاثیرگذار به صحنه بیاید. کار این سریال که نامش حکیمه هانیم اعلام شد مدتیه که با دقت زیادی ادامه دارد. نام این  سریال به همراه کارگردان آن تغییر کرده،   سریال Hakime Hanım از این پس Benim Mutlu Ailem (خانواده خوشبخت من) خواهد بود.

علیرغم بازیگران موفق و داستان تاثیرگذار سریال حکیم (قاضی) که ATV زمستان گذشته با ادعای بزرگی روی پرده آورد، این شبکه برای پروژه جدید خود که یک سریال حقوقی هم هست بسیار دقت  به خرج می دهد. چندی پیش بر سر زبان ها افتاد که تصویربرداری این سریال آغاز شده  با این حال، مشخص شد که صحنه های گرفته شده مورد پسند واقع نشدند. گفته می شود با مورات ساراچ اوغلو کارگردان به توافق رسیده اند و تمام صحنه ها دوباره فیلمبرداری خواهند شد.

ادعا می شود که کان یلدیریم در سریالی که مصطفی اوغورلو یوسف چیم و فیزا سویل گونگور هم  در آن حضور دارند  بازی خواهد کرد. این کانال انتظارات زیادی از سریال دارد. مقدمات برای تبدیل شدن به یک پروژه قوی با بازیگران و داستان در حال انجام است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا