سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

ورود فیاض دومان هم جو و هم نتیجه سریال اسم من فرح هست را تغییر داد

از قبل مشخص بود که در فصل دوم سریال Adım Farah (اسم من فرح است) با بازی انگین آکیورک  و دمت اوزدمیر داستان کاملا متفاوتی فاش خواهد شد. قسمت پانزدهم این سریال که پیش بینی می شود نسبت به فصل اول روحیه و حال و هوای خود را از دست بدهد، عصر چهارشنبه پخش می شود و بسیار انتقادی است.

بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی مشتاقانه منتظر این پروژه هستند. به خصوص حضور فیاض دومان بازیگر نقش بهرام در داستان اتفاق بسیار مهمی به نظر می رسد.

فیاض دومان که در پروژه هایی که تاکنون در آن حضور داشته نشان می دهد چقدر بازیگر خوبی است، به عنوان همسر سابق فرح و پدر کریمشاه به داستان پیوست.

از تریلرها متوجه می‌شوید که فرح که در فصل جدید وسط جنگ بهرام و طاهر خواهد بود، با تصویر زنی که احساساتش را کنترل می‌کند و با عقلش عمل می‌کند در مقابل مخاطبان ظاهر می‌شود.

در حالی که روند سختی در انتظار شخصیت فرح است، اما اگر بازی چشمگیر فیاض دومان سرنوشت سریال تلویزیونی Adım Farah را رقم بزند، هیچ کس را شگفت زده نخواهد کرد.

حضور فیاض دومان در سریال هم داستان را به درگیری عاشقانه زن و مرد می کشاند. علاقه مخاطبان به این ترتیب داستان در حال تغییر به وضوح از طریق رتبه بندی و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی فاش می شود.

اما این واقعیت وجود دارد که فیاض دومان با شخصیت بهرام که در فصل دوم به عنوان ناجی به سریال می آید، به نظر می رسد نامی باشد که هم لحن و هم نتیجه داستان را تعیین می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا