سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کان ییلدیریم نقش اول سریال سپاهی نمی خواهد با سریال تشکیلات رقابت کند!

کان ییلدیریم مراحل آماده سازی فشرده ای  را برای سریال سپاهی سپری می کند. این بازیگر معروف که تمرین تیراندازی با اسلحه، توجه به فرم خود و آموزش های مختلفی برای صحنه های پر اکشن دارد، به زودی با شخصیتی روی پرده می رود که توجه مخاطب را به خودش جلب می کند.

سپاهی که از شبکه شو تی وی پخش خواهد شد، با داستانی تخیلی همراهه که هرگز با درگیری، بمب های انفجاری و لحظات پر اکشن خاتمه نخواهد یافت، زیرا داستان یک مامور اطلاعاتی خواهد بود. حضور اوزگه گورل در سریال سپاهی به عنوان بازیگر زن نیز باعث تقویت تیم شد. اوزگه گورل که داستان سریال سپاهی را با پیشنهاد کاآن ییلدیریم خوانده بود، این پروژه را پذیرفت چون هم سریال و هم شخصیتی را که قرار بود به تصویر بکشد، دوست داشت.

کان ییلدیریم هم مشتاقانه منتظر این سریاله  تا با تماشاگران روی پرده دیدار کند. تصویربرداری سریال سپاهی نیز آغاز شده است و بازیگران در تلاش هستند تا با فضای جدید آشنا شوند. این بازیگر گفت: «من شخصیت را زیبا دیدم، بازی کردن این نقش لذت بخش است، شخصیتی که من از آن هیجان زده هستم. ما با خوشحالی شروع به کار کردیم.»

کان ییلدیریم با توضیح اینکه فیلمنامه خیلی خوب بود آرزو کرد همه چیز خوب و زیبا باشد. او نقش یک مامور اطلاعاتی بسیار موفق به نام Korkut Ali Türkoğlu را بازی خواهد کرد.

کورکوت علی که مطمئن نیست باید چه کار کند، با جنبه های مختلف خود مخاطب را جذب می کند. کان یلدیریم گفت: «اکشن زیادی در کار ما وجود دارد و من را جذب کرد» و گفت که این سریال پروژه خوبی خواهد بود.

از آنجایی که سریال سپاهی هم داستانی با ماموران اطلاعاتی دارد، شبیه  به سریال  Teşkilat هست که سه فصل از پخش آن می گذرد. مورات ییلدیریم و دنیز بایسال نقش های اصلی سریال تشکیلات هستند که یکشنبه شب ها پخش می شود.

کان ییلدیریم که گفته بود به دلیل وجود سریال تشکیلات فکر نمی‌کردم این سریال روز یکشنبه پخش شود، اظهار داشت که فضای رقابتی نمی‌خواهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا