سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیل و ملیندا گیتس 1 سال پس از طلاق برای بنیاد خیریه شان دوباره به هم پیوستند

بیل گیتس و همسر سابقش ، ملیندا فرانسوی گیتس ، این زوج سابق این هفته ثابت کردند که آنها هنوز هم متعهد به همکاری با هم هستند تا در جهان تغییراتی مثبتی ایجاد کنند.

بیل و ملیندا-که در اوت سال 2021 طلاقشون را نهایی کردند-در سه شنبه و چهارشنبه در رویداد 2022 بنیاد بیل و ملیندا گیتس در نیویورک سیتی جمع شدند که برای اولین بار پس از دو بار به صورت حضوری برگزار شد.

 

ملیندا پیش از این رویداد با تلویزیون بلومبرگ صحبت کرد و خطاب کرد که چگونه او و همسر سابقش هنوز با همکاری در بنیادشون و تلاش های فراوان کار می کنند.

ملیندا به اشتراک گذاشت: “ما برای اولین بار با هیئت امنای خود هفته گذشته به صورت حضوری ملاقات کردیم.” “آنچه من فکر می کنم همه آنها به شما می گویند اینه که بیل و ملیندا کاملاً متعهد به این موسسه هستند و به طور مؤثر در کنار هم کار می کنند. و این همان کاریه که ما امروز انجام می دهیم.”

بیل و ملیندا در اوایل ماه مه 2021 اعلام کردند که تصمیم گرفتند پس از 27 سال ازدواجشان را پایان دهند. این دو از ژانویه 1994 ازدواج کرده بودند و سه فرزند را با هم به اشتراک گذاشتند. سه ماه بعد ، طلاق آنها نهایی شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا