سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

در حالی که سریال محکوم به فینال می رود، هایال کوسی اوغلو یک سریال و مسیر جدیدی در پیش دارد.

هایال کوسی اوغلو از بازیگران مطرح دوره گذشته است که در سریال محکوم در فصل گذشته نقش ساشا یکی از نقشهای اصلی را بازی کرد و  سر زبانها افتاد. سریال محکوم در فصل دوم به  فاکس تی وی بازگشت اما به دلیل رتبه پایین تصمیم گرفته شد در قسمت سی و یکم نهایی شود.

هایال کوسی اوغلو که با شخصیت Açelya در سریال Mucize Doktor (پزشک معجزه گر ) در مقابل تماشاگران ظاهر شد، به عنوان یک پرستار مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر در سریال محکوم با یک شخصیت هکر کامپیوتری و آنارشیست که از جنایت ابایی ندارد طرفدارانش را شگفت زده کرد.

در فصل دوم شخصیت ساشا بعد از 2 قسمت دیگر روی پرده نبود. با این حال کوسی اوغلو سریال  دیگری در دست دارد. شاید برخی از طرفداران او ندانند، اما این بازیگر نقش اصلی پروژه ای به نام Cezailer (جنایتکاران) را هم بر عهده می گیرد که در پلتفرم Gain منتشر می شود.

این بازیگر پیش از این در کارنامه کاریش همیشه درگیر درام بوده است، اما پروژه Cezailer محصولیه که شامل عناصر کمدی است و بنابراین می توان آن را به عنوان اولین نقش کمدی او توصیف کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا