سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اینجوری بود که سلین ینینجی با شخصیت ثانیه در سریال روزی روزگاری در چوکوروا خداحافظی کرد.

در صد و بیستمین قسمت از سریال پرطرفدار روزی روزگاری در چوکوروا که این هفته پخش شد یک تصادف غم انگیز رخ داد. در حالی که ثانیه و گلتن در حال تلاش برای تعویض لاستیک در جاده بودند، با برخورد شدید اتومبیل Çolak Aga به آنها به وسط جاده پرتاب شدند.

چندی پیش شنیده شد که دو نام محبوب این سریال قراره خداحافظی کنند اما هیچکس از پایان آن خبر نداشت. ثانیه و گلتن شخصیت های این سریال از قسمت اول بودند. اما حالا سریال را ترک کردند. اینکه گولتن و ثانیه از تصادف جان سالم به در بردند یا نه، با پرومو قسمت 121 مشخص شد.

ثانیه با بازی سلین ینینجی و گلتن با بازی سلین گنچ دیگر در این سریال حضور ندارند. در قسمت صد و بیست و یکم مراسم تشییع جنازه نشان داده می شود. در پرومو دیده می شود که هر دو مرده اند.

سلین ینینجی در پستی با جملاتی احساسی  از شخصیت ثانیه، خداحافظی کرد.

او با این جمله از مخاطبان خداحافظی می کند: «و البته همه مخاطبان ما که تا به حال از ما حمایت کرده اند، آنقدر ثانیه را دوست داشتید که زندگی جدیدی را به زندگی من اضافه کردید. خداروشکر که هستید من مطمئنم که ما دوباره  همو ملاقات خواهیم کرد. اجازه دهید با وداع با آدانا به پایان برسم. خداوند همه شما را حفظ کند. خداحافظ بای بای بای.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا