سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

حالا نوبت کرم الیشیک هست که تاثیر مسوت آکوستا را در سریال تشکیلات بر عهده بگیرد!

مسوت آکوستا که به مدت دو فصل در سریال Teşkilat  بازی کرد، با شخصیت Mete که او به تصویر کشیده بود، تاج و تختی را در قلب ها صاحب شد. با وجود اینکه این بازیگر چیره دست به دلیل مشکلات سلامتی مدتی از سریال فاصله گرفت اما دوباره به صحنه فیلمبرداری بازگشت و این شخصیت را که تماشاگران دوستش داشتند دوباره روی پرده نمایش داد. بازی چشمگیر مسوت آکوستا در سریال Teşkilat و نقش موثر او در داستانی درباره سازمان اطلاعات ملی، تجربه متفاوتی در کارنامه او بود.

حالا در یک پروژه ای مشابه،  کرم الیشیک  مقدمات سریال جدیدش یعنی سپاهی را آغاز کرد. سریال «سپاهی» که در آن کاآن یلدیریم و اوزگه گورل در نقش های اصلی با هم آشنا می شوند، داستانی در مورد هوشه و  در این سریال حس قوی سازمان اطلاعات ملی به نمایش در خواهد آمد.

داستان سریال حول محور یک مامور اطلاعاتی به نام کورکوت علی خواهد بود و نقش این شخصیت را Kaan Yıldırım بازی می کند. اوزگه گورل که مامور مبارزه با تروریسم در شخصیت کنان است نیز در نقطه ای قرار دارد که طرفدارانش را به عنوان بازیگر زن سریال هیجان زده می کند.

کرم آلیشیک که یکی از مهمترین نقش های سریال سپاهی را بازی می کند، به زودی به عنوان رئیس سازمان اطلاعات ملی یلدریم با مخاطبان دیدار خواهد کرد.

پس از نقش مسوت آکوستا به عنوان یک مدیر مهم در سازمان، اکنون کرم آلیشیک دوباره به عنوان یک مدیر بسیار مهم روی دست او خواهد زد.

کرم الیشیک در سریال Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) نقش شخصیتی به نام علی رحمت فکلی را بازی کرد و بازی بسیار موثری را ارائه کرد.

حالا سریال سپاهی  یکی از پروژه های فراموش نشدنی کارنامه اش خواهد بود و او نقش شخصیتی را در جایگاهی مانند رئیس سازمان اطلاعات کشور را بازی می کند.

سریال سپاهی که قرار است از اکتبر تصویربرداری آن آغاز شود، یکی از کنجکاوترین و اکشن ترین سریال های دوره جدید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا