اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیدسته‌بندی نشده

آیا سریال شربت زغال اخته «Kızılcık Şerbeti» فینال می‌شود؟

سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد

سریال شربت زغال اخته که در هفته های اخیر از طرف (RTÜK)برای برخی از صحنه های آن جریمه شده بود، در مسیر خود قدم های محکمی برخواهد داشت و یک فصل دیگر تمدید می‌شود.

سریال شربت زغال اخته با بازی سیلا تورک اوغلو، اوریم آلاسیا، باریش کیلیچ، مژده اوزمان، سیبل تاشچی اوغلو، ستار تانریوگن،سرن یالازوغلو کاراکوچ  و دوگوکان گونگور و…که به مدت 5 هفته تعلیق و 1.5 میلیون لیره جریمه، بخاطر صحنه خشونت، علیه زنان شده بود هفته گذشته پخش نشد و به جای آن مستند «اسلام هراسی» پخش شد.

پس از همه این تحولات، این موضوع کنجکاوی بسیاری بود که آیا این ادعا که سریال شربت زغال اخته فینال خواهد شد یا خیر؟ طبق اخبار بیرسن آلتونتاش، قرار بود این سریال در قسمت سی و دوم این فصل به پایان برسد و در شهریور ماه ادامه پیدا کند. با این حال محرومیت 5 هفته ای تعداد قسمت های این فصل را به 27 قسمت کاهش داده است.

گفته شده که تصمیم نهایی درباره سریال دور از ذهن است و همینطور فاروق تورگوت رئیس گلد فیلم، تهیه کننده سریال اعلام کرد که تا آخر از این سریال حمایت می‌کند.

سریال «چشم چران عمارت» جمعه شب پخش نمی‌شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا