سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیرپیشخوان اروپا

الیزابت بنکس فیلم خرس کوکائین الهام گرفته از یک داستان واقعی را کارگردانی می کند.

پروژه بعدی کارگردانی الیزابت بنکس کاملاً هیجان انگیز است.

بنکس برای کارگردانی خرس کوکائین قرارداد امضا کرده است ،  فیلم Universal Pictures از یک داستان واقعی الهام گرفته ، یک خرس 175 پوندی که در سال 1985 یک کیف پاکی پر از 70 پوند کوکائین قاچاق در کنتاکی را می خورد. 

یک قاچاقچی مواد‌مخدر که تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود 40بسته پلاستیکی حاوی ماده مخدر کوکائین را از هواپیما بیرون انداخته و این خرس که در جنگلهای ایالت جورجیانا بود محتویات یکی از کیسه‌ها را خورده و تلف شده بود. بدن تاکسیدرمی شده این خرس یکی از جذابیت‌های پارک کنتاکی آمریکاست.. به گزارش ورایتی ، بنکس  تهیه کننده این فیلم هم است.

این سومین بار است که بنکس کارگردانی می کند، بعد از کارگردانی فیلم Pitch Perfect 2 و ریبوت فیلم Charlie’s Angels 2016 با بازی کریستن استوارت.

بنکس درمورد سختی کار کارگردانهای زن در هالیوود ، به ویژه فیلم های بزرگ ،صحبت کرده بود.  در سال 2015 ، او با کیتی کوریک در مورد قدم گذاشتن پشت دوربین برای اولین بار صحبت کرد.

وی گفت: “شما می دانید زنان کارگردان کمی هستند. 

این بازیگر پیشکسوت که به عنوان تهیه کننده چندین فیلم نیز فعالیت کرده است ، تصمیم گرفت کارگردانی را به عنوان راهی برای بهبود مستمر کارش آغاز کند.

او توضیح داد: “من می خواستم از خودم و توانایی هایم بیشتر استفاده کنم و بر داستان هایی که می گفتم کنترل بیشتری داشته باشم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا