سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

کیانو ریوز قرار است در لایو اکشن جدید Netflix بر اساس کتاب طنز “BRZRKR” خودش بازی کند.

به گزارش گیتی تودی کیانو ریوز دو پروژه جدید در دست دارد – و هر دو براساس کتاب کمیک او  ، BRZRKR ساخته شده اند. این بازیگر روز دوشنبه اعلام کرد ، در لایو اکشن   BRZRKR تهیه کنندگی و بازی می کند و یک سریال انیمیشن BRZRKR را برای Netflix صداگذاری می کند.

BRZRKR بر اساس یک ایده اصلی توسط ریوز ساخته شده است و توسط مت و کیندت نویسنده پرفروش نیویورک تایمز نوشته شده است و ران گارنی هنرمند مارول آن را با رنگ های بیل کربتری ، نامه های کلم رابینز ، و شخصیت ها و جلد های رافائل گرامپا تصویرگری کرده است.

این حماسه به جنگ 80،000 ساله یک جنگجوی جاوید در طول دوره ها می پردازد. در توضیحات آمده است: “مردی که  به عنوان” B “شناخته می شود ، یک نیمه اش فانی و نیمه دیگرش  خدا است ، نفرین شده و مجبور به خشونت می شود … ” اما بعد از قرن ها سرگردانی بر روی زمین ، یک پناهگاه پیدا کرد – برای دولت ایالات متحده کار می کند تا نبردها را بیش از حد خشن و برای هر کس دیگری خطرناک انجام دهد. در ازای این کار ، یک چیز مورد نظر  به او اعطا می شود – حقیقت موجودیت غرق در خون بی پایان او … و چگونگی پایان دادن به آن. ”

ریوز  به تازگی تولید ماتریکس 4 را که اواخر امسال اکران می شود ، تمام کرده است  او قرار است بهار امسال تولید John Wick 4  را آغاز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا