سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برد پیت رسماً در حال شروع یک حرفه جدید در صنعت موسیقی است.

برد پیت  بازیگر 57 ساله با دیمین کوینتارد تهیه کننده موسیقی برنده جایزه امی همکاری کرده است تا استودیو Miraval  ( یک استودیوی ضبط در Château Miraval، در کورنس ، در جنوب فرانسه، واقع در پروانس در نزدیکی ریویرا فرانسه ) که میزبان جلسات Pink Floyd، Sting and the Cranberries است- را دوباره با یک طراحی مجدد و کامل بازگشایی کند.

این استودیوی موسیقی که در سال 1977 توسط مالک آن زمان شاتو میراوال، ژاک لوسیه ساخته شد، به مدت دو دهه بدون استفاده مانده تا اینکه پیت و کوینتارد تصمیم گرفتند فضا را برای نوازندگان بازسازی کنند تا کارهای ضبط شده جدیدی در آن انجام دهند.

این استودیوی به روز شده دارای بسیاری از تجهیزات اصلیه که در یک محیط مدرن ادغام شده اند – از جمله میزی که شخصا توسط پیت و کوینتارد طراحی شده است. همچنین دارای غرفه‌های ضبط متعدد، ایستگاه‌های  ویرایش صدا و ویدیو، تجهیزات و سینت سایزرهای کمیاب موسیقی و فضای دوبلکس مشرف به کل استودیو است.

برجی که  نوازندگان مهمان بتوانند در آنجا اقامت کنند به استودیو متصله، بنابراین هنرمندان هرگز از کار خودشون دور نیستند و می توانند هفته ها در آنجا بمانند تا شاهکارهای بعدیشان را ضبط کنند. سایر امکانات موجود عبارتند از دسترسی به استخر شنا و پذیرایی با سرآشپزهای Château Miraval.

استودیو Miraval به طور رسمی در تابستان 2022 افتتاح می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا