سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله هفتگی

بازگشایی مدرسه پربازدیدترین عکس چند روز اخیر شد

بازگشایی مدارس می­تواند زمان بسیار مشکل­ سازی باشد و برای یک مادر اولین روز مدرسه یقیناً پر از نگرانی بود. نگرانی های او عمدتا بخاطر پسر و دخترش بود.

این عکس دو عکس ­العمل بسیار متفاوت توسط فرزندان را به تصویر می­کشد- در واقع نشان دهنده تفاوت بین دانش­ آموزانی است که برای بازگشایی مدرسه و بازگشت به کلاس درس لحظه شماری می­کنند و آنهایی که ترجیح می­دهند هرجایی غیر از کلاس درس باشند.

3_57bbd45506a30
بازگشایی مدرسه پربازدیدترین عکس چند روز اخیر شد

مادری یک عکس از دو فرزندش قبل از اولین روز بازگشت آنها به مدرسه ارسال کرد که نتایج خنده داری در پی داشت.

در پیش زمینه عکسی که توسط این مادر به اشتراک گذاشته شده بود – که گمان می­رود اهل امریکا باشد- دخترش قرار دارد که حالت کلیشه ای یک روز مدرسه را به خود گرفته یعنی محکم و با افتخار ایستاده و پس از تعطیلات تابستان آماده اولین روز مدرسه است.

او کوله پشتی اش را پوشیده و به دوربین لبخند می­زند به نحوی که در نگاه اول یک عکس کاملا طبیعی به نظر می­رسد.

آنچه که بلافاصله توجه شما را جلب می­کند برادر کوچک او در پس زمینه عکس است که واکنشی کاملا متفاوت نسبت به این روز بزرگ از خود نشان می­هد.

این پسر بچه غمگین روی زمین دراز کشیده و درحالی که به فکر بازگشت به کلاس درس فرو رفته است اشک می­ریزد- حسی که برای بسیاری از آنهایی که در دوران کودکی از آخر تابستان هراس داشتند آشنا است.

این عکس که بر روی Imgur با این زیرنویس آپلود شده است “در اولین روز مدرسه دو نوع بچه وجود دارند” تاکنون بیش از 7 ملیون بار دیده شده و واکنش­هایی هم که درپی داشته است به اندازه خود عکس خنده دار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا