سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شخصیت الو، با بازی مژده اوزمان یک بار دیگر توجه رسانه های اجتماعی را به خودش جلب خواهد کرد

مژده اوزمان به یکی از نام های با تجربه تبدیل شده است که اخیراً بهترین بازی را داشته است. او که از فصل گذشته یکی از موفق‌ترین نام‌های سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) بوده است، همچنان در دستور کار قرار دارد زیرا مخاطب این شخصیت را دوست دارد.

شخصیت زن به نام الو  در سریال فرد عاقلی است و سعی می کند به همنوعان خودش کمک کند، با وجود قرار گرفتن در موقعیت های مختلف عشقی، خودش را می شناسد و مورد تحسین بسیاری از افراد قرار می گیرد.

می توان گفت که طیف گسترده ای از طرفداران در رسانه های اجتماعی در مورد مهارت ها و بازیگری زیبای مژده اوزمان و جذابیت شخصیت الو وجود دارد.

شخصیت الو در سی و هشتمین قسمت جدید سریال Kızılcık Şerbeti بار دیگر به میدان خواهد آمد. روندی در جریان است که در آن در رسانه های اجتماعی بسیار درباره مژده اوزمان صحبت می شود.

در تریلر قسمت جدید؛ در حالی که کیویلسیم گریان ناامیدی خود را از عامر ابراز می کند، الو و روزگار تصمیم به ازدواج می گیرند.

در مراسمی که عبدالله، نوار نامزدی الو و روزگار را برید. پیشنهاد ازدواج مجدد فاتح به دوآ  کنجکاوی زیادی برمی انگیزد.

«تو مرا ببخش و من تو را خواهم بخشید…» #KızılcıkŞerbeti اولین تریلر ما از قسمت سی و هشتم روی آنتن می‌رود. 💥جمعه 10 نوامبر ساعت 20:00 با قسمت جدید خود در @showtv  خواهیم بود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا