سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهانمجله سینماییمصاحبه و گفتگو

شاهرخ خان در روز تولد خود با پسرش AbRam با هوادارن خارج از مانات ملاقات می کند. تصاویر را ببینید.

شاهرخ خان تولد 54 سالگیش را با هواداران در خارج از محل اقامت خود بمبئی یعنی مانات جشن می گیرد. او همچنین پنجشنبه نیمه شب در بالکنش با هوادارانش ملاقات کرده بود.

شاهرخ خان بازیگر بالیوودی از بمبئی خارج شد تا عصر شنبه یکبار دیگر با هوادارانش ملاقات کند. طرفداران او در آنجا جمع شده بودند تا او را ببینند و برای تولد 54 سالگیش آرزو کنند.

تصاویر از خانه شاهرخ خان نشان میدهد که با پسرش در حال حرکت بودند. او تی شرت سفید و شلوار لی پوشیده بود. پیش از آن شاهرخ خان به بالکنش آمده بود در نیمه شب تا به طرفدارانش خوشامد گوید.

عکسها نشان میدهد که او برای طرفدارانش دست تکان داد و با بوسه های از راه دور از آنها برای آرزوهایشان برای تولدش قدردانی کرد.

نتفلیکس اخیراً Bard Of Blood را منتشر کرد که Emraan Hashmi, Sobhita Dhulipala و Viineet  در نقشهای اصلی بازی میکنند.

چند روز پیش شاهرخ در برنامه تلویزیونی دیوید لترمن ، مجری تلویزیونی آمریکایی ” مهمان بعدی من ” (که نیاز به معرفی ندارد ) شرکت کرد و طولانی مدت درباره خانواده اش و کارش صحبت کرد.

درحالیکه او درباره سفرش صحبت می کرد ، شاهرخ گفته بود که من پسر بچه ای از طبقه متوسط رو به پایین بدون پدر و مادر هستم که وابسته زرق و برق شهر شده و تبدیل به یک ستاره فیلم میشود. آن در رویا اتفاق می افتد و من باور ندارم و هنوز آن پسر اهل دهلی هستم.

او همچنین فاش کرد همه میخواستند او را به دهلی برگردانند . من خودم را زشت میدیدم موهای بدی داشتم و در مقابل  Nana Patekar, Amrita SinghوJuhi Chawlaبازیگری بدی انجام دادم  من ساعت 4 صبح بلیط گرفتم و به فرودگاه رفتم فکر میکردم نمیتوانم در آن فیلم بازی کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا